عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

با حضور دکتر عرفان خسرویان؛ مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد

مراسم تکریم دکتر رضا مهدی و معارفه دکتر علی‌اصغر رجبی، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور دکتر عرفان خسرویان برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان در این مراسم با تاکید بر ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و انقلابی در دانشگاه افزود: ساماندهی و ارتقا شاخص‌های فرهنگی و امور رفاهی دانشجویان و زمینه‌سازی برای تحقق دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی، در مسیر تحقق اهداف متعالی اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح‌شده در سند دانشگاه اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مورد انتظار است.

ایشان در ادامه با تاکید بر اهمیت جایگاه معاونت فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه و لزوم اهتمام همه‌جانبه در راستای توسعه دیدگاه اسلامی و انقلابی اظهار داشت: ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و ارتقا سطح انگیزه و باورمندی به سبک زندگی اسلامی ایرانی در دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای که نیروی انسانی ماهر و کارآفرینان آینده جامعه محسوب خواهند شد، نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و مدون و عملکردی جهادی دارد .

دکتر خسرویان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های دکتر رضا مهدی برای دکتر علی‌اصغر رجبی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد .

گفتنی است دکتر علی اصغر رجبی، عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی و دارای سوابق مسئولیتی طولانی در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور بوده و همچنین ریاست کانون بسیج اساتید دانشگاه خوارزمی از جمله سوابق انقلابی و فرهنگی ایشان می‌باشد.