عمومی | دانشگاه هنر شیراز

برگزاری مراسم پایانی اختتامیه جشنواره رویش با اعلام برگزیدگان

اختتامیه جشنواره رویش دانشگاهی ۱۴۰۰ دانشگاه هنر شیراز
طی گزارش ارسالی از سوی دبیر جشنواره رویش دانشگاه هنر شیراز مراسم پایانی با اعلام برگزیدگان به صورت برخط صورت گرفت
دکتر فروغی نیا ضمن اعلام این خبر بیان داشت :همان طور که می دانید جشنواره رویش یکی از بزرگترین جشنواره های دانشجویی کشور می باشد که هر ساله در دو سطح دانشگاهی و ملی برگزار می شود.دانشگاه هنر شیراز با توجه به اهمیت موضوع با حضور ۶ کانون صنایع دستی، هنرهای تجسمی، همیاران سلامت، موسیقی، نمایش و فیلم و عکس اقدام به اعلام فراخوان و برگزاری این جشنواره نموده که در نهایت پس از بررسی آثار دریافتی بر اساس آرای داوران ، در بخش های رقابتی انفرادی اثر سکوت خانم ساغر عطایی و دستباف خانم فاطمه حیدری به عنوان آثار شایسته تقدیر انتخاب شدند.
دبیر جشنواره رویش دانشگاه هنر شیراز اظهار داشت: در بخش آثار گروهی قطعه « بهار دلنشین» کاری از کانون موسیقی و دو موشن گرافی خشم و اضطراب اجتماعی کانون همیاران سلامت مورد تقدیر قرار گرفتند.
دکتر فروغی‌نیا مدیر امور فرهنگی و دبیر جشنواره رویش ضمن تبریک به برگزیدگان این مرحله بیان نمود که آثار انتخابی به مرحله بعدی که جشنواره ملی است راه خواهند یافت درپایان وی اظهار داشت از تمامی شرکت کنندگان در این جشنواره تقدیر و تشکر می کنیم .
شایان ذکر است جشنواره رویش در آبان ماه فراخوان آن اعلام گردیده بود و در ۲۰ بهمن ماه طی مراسمی پذیرفته شدگان سطح دانشگاهی آن اعلام گردید .