عمومی | مجتمع آموزش عالی گناباد

به میزبانی مجتمع اموزش عالی گناباد کنکور کارشناسی ارشد روزهای پنج شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

دکتر حسین نجاری رییس مجتمع اموزش عالی گناباد و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و اموزش کشور درخصوص برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در گناباد گفت: پس از پیگیری های انجام شده و با تایید امکانات مجتمع اموزش عالی گناباد، امکان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در گناباد فراهم شد.

دکتر نجاری بیان کرد علیرغم ا ینکه تایید مجتمع اموزش عالی گناباد به عنوان میزبان ازمون با تاخیر صورت گرفت و جمع کثیری از افراد متقاضی ازمون در این شهرستان با توجه به انتخاب اولیه خود بایستی در سایر شهرستان ها سر جلسه کنکور حاضر شوند اما با همین احوال امسال ۷۰۵ نفر شرکت کننده در مجتمع اموزش عالی گناباد در رقابت ارشد حضور خواهند داشت.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در ادامه افزود، این ازمون روزهای پنج شنبه و جمعه همین هفته در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد. در صبح پنج شنبه با شروع ازمون در ساعت ۸ تعداد ۳۵۹ نفر شرکت کننده که ۱۶۹ نفر ان ها خانم و ۱۹۰ نفر اقا هستند مکان برگزاری ازمون خود را دانشگاه گناباد انتخاب کرده اند.

وی دامه داد صبح ۶ اردیبهشت ماه داوطلبان ۸ کد رشته امتحانی شامل مجموعه علوم تربیتی، روان شناسی، حسابداری، مدیریت، مشاوره، زیست شناسی سلولی و مولکولی، مهندسی برق و مهندسی مکانیک به رقابت خواهند پرداخت.

عصر پنج شنبه نیزاز ساعت ۱۵ تا ۱۸:۳۰، ۵۱ نفر شامل ۱۵ خانم و ۳۶ نفر اقا در دو کد رشته مجموعه مدیریت کسب و کار امور شهری و مهندسی فناوری اطلاعات در این رقابت حضور خواهند داشت.

صبح جمعه نیز در نوبت صبح تعداد۲۹۵ شامل ۹۳ زن و ۲۰۲ مرد از داوطلبینی خواهند بود که در کد رشته های علوم ورزشی، زبان انگلیسی، حقوق، شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر و معماری رقابت خواهند کرد.

رییس مجتمع اموزش عالی گناباد ادامه داد باجه رفع نقص در ساختمان معاونت اموزشی انتهای خیابان غفاری با حضور نماینده سازمان سنجش از تهران فعال بوده و ناظر سازمان نیز با حضور در محل برگزاری و بازدید از روند برگزاری این ازمون رضایت خود را اعلام نموده است.

در پایان دکتر نجاری از حضور دکتر باقری قائم مقام وزیر و رییس هیات امنا و هیات ممیزه وزارت علوم تحقیقات و فناوری جهت بازدید از نحوه برگزاری این رقابت و افتتاح فاز ۱ پردیس دانشگاه خبر داد ایشان همچنین ابراز امیدواری کرد که سال اینده مجتمع اموزش عالی میزبان ازمون دکترا نیز باشد.

لازم به ذکر است کمیته صیانت از برگزاری ازمون در فرمانداری شهرستان با همراهی دادگستری، نیروی انتظامی، شهرداری، سپاه و بسیج و دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.