عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

در دیدار دکتر خسرویان با استاندار یزد صورت گرفت؛ امضای تفاهم نامه تجهیز و راه اندازی دانشکده فنی و حرفه ای شهرستان مهریز

در دیدار دکتر عرفان خسرویان با دکتر مهران فاطمی، استاندار یزد، تفاهم نامه تجهیز و راه اندازی دانشکده فنی و حرفه ای شهرستان مهریز امضا گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عرفان خسرویان در دیدار با دکتر مهران فاطمی، استاندار یزد، به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در این دیدار، دکتر خسرویان ضمن ارائه تصویر روشنی از اهداف و افق پیش روی دانشگاه فنی و حرفه ای خاطرنشان کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای ، دانشگاهی چندمنظوره است و نسل چهارم دانشگاه کارآفرین در آن تحقق مییابد.

وی گفت: این دانشگاه با رویکرد تحولگرایی و خلق ثروت میتواند با تکیه بر ظرفیتها و مزیتهای رقابتی خود به سمت حل مسائل کشور حرکت کند و به عنوان پیشران در کسب و کارهای مهارتی نقش آفرین باشد.
استاندار یزد ضمن تبریک انتصاب دکتر عرفان خسرویان، دانشگاه فنی و حرفه ای را کانون پیوند علم و عمل دانست و اظهار کرد: استانداری یزد با بسیج امکانات، مجوزها و تخصیص اعتبارات و با مشارکت سایر ادارات و خیرین، احداث سایر ساختمانهای آموزشی و کمک آموزشی را به نحوی که برای دانشجویان، مدرسین و کارکنان مجموعه دانشگاه فنی و حرفهای قابل بهره برداری باشد، تقبل میکند.
وی ادامه داد: ایجاد و توسعه فضاهای آموزش عالی مهارتی در استان یزد به منزله کمک به ارتقا سطح علمی و افزایش قابلیتهای مهارتی نیروی انسانی استان و موجب رفع نیازهای صنایع در حوزههای مهارتی و تکنولوژی خواهد بود.

در پایان این نشست، تفاهم نامه ای با موضوع تامین اعتبار ، طراحی ، تجهیز و راه اندازی دانشکده فنی و حرفه ای شهرستان مهریز در ده ماده به امضای طرفین رسید.