انتشار مقالات نهمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از نهمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار به صورت زیر می باشد:
۱.
بررسی استراتژی های سازگاری و استانداردسازی در بازارهای بین المللی
۲.
بررسی اثربخشی آموزش کارآفرینی الگوی KAB (همه چیز درباره کسب و کار)، بر میزان تغییر نگرش کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز
۳.
تاثیر اقذامات منابع انسانی استراتژیک بر رفتار شهرونذی سازمانی با میانجی گری تناسب شخص-سازمان (مورد مطالعه: بانک ملت)
۴.
بررسی تاثیر فرهنگ، شناسایی و شهرت برند بر اعتبار و وابستگی برند
۵.
بررسی تاثیر جامعه پذیری سازمانی بر تعهد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه استانداری استان همدان)
۶.
فرآیند مدیریت توسعه و آسیب شناسی مدیریت توسعه در ایران
۷.
A typology of Iranian shoppers: shopping motives, store attributes and outcomes
۸.
آسیب شناسی نظام مالیاتی ایران و عوامل موثر در تشکیل آسیب ها
۹.
نقش مدیریت سیاسی بر رفتار احساسی سرمایه گذاران با تاکید بر نقش محدودیت مالی
۱۰.
گونه شناسی تصویر های ذهنی مدیران و کارکنان و ارباب رجوع از یکدیگر با رویکرد استعاره ای
۱۱.
بررسی تاثیر استفاده از سامانه اموزش مجازی در میزان یادگیری و آموزش دانشجویان دانشگاه زنجان
۱۲.
مدیریت و بررسی سیاست های عمومی درافزایش بهره وری از طریق دورکاری در دوران پس از COVID-۱۹
۱۳.
تاثیر خودکارآمدی کارافرینانه بر رفتار نوآورانه مدیران استارتاپ های مستقر در پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان
۱۴.
هوشمندی فناوری گامی فراتر از پیش بینی فناوری
۱۵.
تاثیر مولفه های رفتاری بر تردید حرفه ای حسابرس مستقل
۱۶.
بررسی تاثیر مهارت های کارآفررینی بر رشد سودآوری (مطالعه موردی: شهرک صنعتی شمس آباد)
۱۷.
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید بی برنامه در بین مشتریان زن فروشگاه های هایپرمشهد
۱۸.
بررسی و تحلیل سیستماتیک بیانات انتخاباتی مدیریتی روسای جمهور
۱۹.
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر هزینه تامین مالی از طریق بازار سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۲۰.
تاثیرات ویروس کرونا بر اقتصاد جهان
۲۱.
شناسایی و اولویت بندی راهبردهای تاب آوری کسب و کارهای کوچک و متوسط در شرایط بحران اقتصادی (مورد مطالعه :شهرک های صنعتی استان سیستان و بلوچستان)
۲۲.
شناسایی و اولویت بندی راهبردهای ساختاری توسعه وبهره برداری فرصت های تجاری بازارچه های مرزی استان سیستان و بلوچستان
۲۳.
راهکارهای جلب اعتماد مشتری بر افزایش فروش
۲۴.
شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در بازاریابی اینترنتی
۲۵.
بررسی نقش واسطه ای برنامه ریزی استراتژیک در تاثیر سواد اطلاعاتی بر ظرفیت انطباق پذیری کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل
۲۶.
مدیران و فساد مالی
۲۷.
رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت، و نگرش با مقاصد رفتاری مصرف کنندگان
۲۸.
تاثیر شبکه های اجتماعی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان با نقش میانجی حمایت سازمانی
۲۹.
تاثیر بازاریابی دیجیتال و بازاریابی شبکه اجتماعی بر تغذیه ( مطالعه موردی کودکان مقطع ابتدایی و راهنمایی استان تهران)
۳۰.
بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی سرمایه گذاران بر عملکرد سرمایه گذاران (مطالعه موردی: مشتریان کارگزاری آگاه استان سیستان وبلوچستان)
۳۱.
جهت گیری یادگیری و عملکرد نوآوری: نقش میانجی استراتژی عملیات و یکپارچگی زنجیره تامین (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی فعال در صنعت مواد غذایی در بغداد)
۳۲.
اولویت بندی فرصت های کارآفرینانه و اشتغال زایی خانگی زنان شهری
۳۳.
تاثیر رهبری تحول آفرین بر عملکرد کاری با نقش میانجی رضایت شغلی و تعهد سازمانی (مورد مطالعه: وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، صنایع دستی)
۳۴.
بررسی رابطه بین تیپ های شخصیتی با تعهد سازمانی و رضایت شغلی حسابرسان در عراق
۳۵.
ارزیابی استفاده هیئت مدیره از اطلاعات حسابداری مدیریت در نظارت بر اجرای راهبردهای شرکت (مطالعه موردی: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی)
۳۶.
تاثیر ظرفیت جذب بر عملکرد با نقش میانجی چابکی سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان قزوین)
۳۷.
تاثیر قدرت مدیر عامل بر مخارج تحقیق و توسعه در بورس اوراق بهادار تهران
۳۸.
تاثیر سیستم منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش اشتیاق کارکنان (مورد مطالعه سازمان مرکزی دانشگاه ازاد اسلامی)
۳۹.
تقویت رفتار شهروندی مشتری از طریق مسئولیت اجتماعی سازمان: بررسی نقش میانجی کیفیت خدمات ادراک شده (مورد مطالعه: بیمه ایران)
۴۰.
بررسی نقش تعدیل کننده اهرم مالی و فرصت های رشد بر رابطه بین عدم تقارن اطلاعاتی و ارزش شرکت در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۴۱.
نقش هوش هیجانی در ارتقاء سطح سبک رهبری تحول گرا در شعب بانک کشاورزی استان اردبیل
۴۲.
مبانی و الگوهای فلسفی کسب و کارهای اخلاقی
۴۳.
بازاریابی ارگانیک و دنیای دیجیتال چگونه بر رفتار مشتریان تاثیر می گذارد؟ (تاثیر بازاریابی ارگانیک و دنیای دیجیتال در رشد کسب و کار)
۴۴.
ترکیب داده های شرکت برای همسویی عملکرد استراتژیک از طریق داشبورد مدیریتی
۴۵.
بررسی تاثیر مدیریت سود و استراتژی کسب و کار بر خطر ورشکستگی شرکت ها (پذیرفته شده در بورس تهران)
۴۶.
بررسی مدیریت تامین منابع مالی شهرداری سمنان و راهکارهای افزایش درآمد در توسعه و عمران شهری
۴۷.
بودجه ریزی عملیاتی الگویی برای ارتقاء نظام مدیریت مالی در شهرداری سمنان
۴۸.
تاثیر قابلیت های پویا و جهتگیری کارآفرینی بر عملکرد شرکت با تبیین نقش میانجی مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه: شرکت های هلدینگ)
۴۹.
تاثیر رهبری تحول گرا بر تعلق خاطر شغلی با نقش میانجی توانمندسازی ساختاری (مورد مطالعه: شهرداری منطقه ۱ تهران)
۵۰.
بررسی ارتباط آینده پژوهی و مدیریت استراتژیک
۵۱.
طراحی الگویی برای دانشگاه کارآفرین با استفاده از مدل لاجیک
۵۲.
بررسی اثرات فرهنگ سازمان ها بر توسعه دانش و اطلاعات حسابداری
۵۳.
بررسی تاثیر عدم اطمینان شرکت و عدم شفافیت بر ساختار سرمایه در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۵۴.
نقش تعدیل کننده نسبت های مالی بر افشای مسئولیت اجتماعی و ارزش شرکت
۵۵.
شناسایی واندازه گیری ریسک های مالی انتقال و توزیع گاز به مناطق روستایی؛ شواهدی از استان هرمزگان (رهیافت مدل ارزش در معرض ریسک)
۵۶.
سنجش رابطه بین ارتباطات سازمانی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی بحران شغلی (مورد مطالعه: بحران شغلی کارکنان فوریت های پزشکی کلان شهر اهواز)
۵۷.
بررسی کارآفرینی در اشتغال افراد معلول
۵۸.
بررسی و شناسایی عوامل موثر بر شکست تعاونی های دارای برند در خراسان جنوبی
۵۹.
بررسی و شناسایی عوامل موثر بر موفقیت تعاونی های دارای برند در خراسان جنوبی
۶۰.
بررسی و شناسایی عوامل موثر بر غیرفعال شدن تعاونی ها در خراسان جنوبی
۶۱.
نقش مدیریت دانش تیمی بر خلاقیت و عملکرد سازمانی
۶۲.
نقش مسئولیت پذیری و صداقت بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی
۶۳.
تاثیر نوسانات سود بر تاخیر در گزارش حسابرسی با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر ضعف با اهمیت در کنترل داخلی
۶۴.
تاثیر نوسانات سود بر تاخیر در گزارش حسابرسی با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر هموارسازی سود
۶۵.
تاثیر اندازه هیات مدیره و ارتباطات سیاسی بر عدم تقارن اطلاعات
۶۶.
بررسی رابطه بین میزان تحصیلات هیئت مدیره و رتبه بندی اعتباری شرکت ها
۶۷.
چابکی، پاسخ مطلوب به ریسک های بانکی
۶۸.
هوش تجاری و نقش فزاینده آن در تقویت تحول دیجیتال در عصر حاضر
۶۹.
استانداردها و قوانین حسابداری در ایران
۷۰.
تاثیر دوره های آموزش الکترونیکی بر عملکرد سازمان
۷۱.
بررسی اثر دانش مالی سرمایه گذاران بر تمایل به سرمایه گذاری
۷۲.
شناسایی عوامل موثر بر قابلیت های تکنولوژیکی و انعطاف پذیری زنجیره تامین شرکت با استفاده از مدل بندی کلی تفسیری ساختاری TISM
۷۳.
رابطه بین اعتیاد به اینترنت و تمایزیافتگی خود با دلزدگی زناشویی دانشویان متاهل دانشگاه ازاد اسلامی واحد بهبهان
۷۴.
بررسی رابطه بین مدیریت منابع انسانی استراتژیک و عملکرد سازمانی با نقش میانجیگری ارتباطات درون سازمانی (موردمطالعه: سازمان تامین اجتماعی استان کردستان)
۷۵.
ارائه مدلی برای روابط بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی بر روی رضایت شغلی
۷۶.
ارزیابی میزان آمادگی منابع انسانی و فضای فیزیکی بیمارستانها در مدیریت بحران (مورد مطالعه: بیمارستان فارابی اصفهان)
۷۷.
بررسی تاثیر کنترل داخلی بر افشای معاملات با اشخاص وابسته در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۷۸.
بررسی تاثیر مدیریت ریسک بر اعتبار شرکت در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۷۹.
بررسی تاثیر سهامداران کنترلی بر افشای معاملات با اشخاص وابسته در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۸۰.
همراستایی استراتژی های کسب و کار سازمان با استراتژی بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های صنایع پتروشیمی کرج)
۸۱.
بررسی رابطه هوش معنوی و کارآفرینی فردی در دانشگاه علوم پزشکی شهر یاسوج
۸۲.
تاثیر اقدامات مدیریت منابع انسانی بر عملکرد کارآفرینان شرکت های تولیدی و صنعتی شهر شیراز
۸۳.
مدیریت فرهنگ سازمانی
۸۴.
نقش تنوع شرکت، ساختار سرمایه و مالکیت نهادی بر روی مدیریت سود با نقش تعدیلگر عدم تقارن اطلاعاتی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۸۵.
حسابداری ناب وتاثیرات ان بر مدیریت و سودآوری
۸۶.
بررسی تاثیر جنسیت بر مسئولیت حسابرسان در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۸۷.
بررسی نقص مدیریت منابع انسانی در توسعه پایدار و سیر آن در طول تاریخ
۸۸.
تعیین مدل رفتار خرید در دوران بحرانی (کویید ۱۹) (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهر تهران)
۸۹.
مدیریت تاثیر تحریم های بین المللی برروند پایداری توسعه اقتصادی کشورایران با اهرم رونق تولید
۹۰.
ساختار حاکمیت سبز، ساختار مالکیت و محدودیت تامین مالی شرکت ها
۹۱.
تاثیر دوره تصدی مدیر ارشد اجرایی بر عملکرد مسئولیت اجتماعی شرکت در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۹۲.
بررسی تاثیر حاکمیت شرکتی بر رابطه ی وجه نقد نگهداری شده با کیفیت سود
۹۳.
بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی وعملکرد شغلی کارکنان بانقش میانجی چابکی سازمانی در شهرداری صدرا
۹۴.
تاثیر توانایی مدیران بر رابطه بین ارتباطات سیاسی و پایداری سود
۹۵.
مقایسه تطبیقی فرایند حسابرسی عملکرد کشورهای پرتغال و اسلواکی با ایران
۹۶.
اهمیت برنامه ریزی نیروی انسانی برای استفاده موثر منابع انسانی در سازمان: یک رویکرد مفهومی
۹۷.
حسابداری مدیریت و تصمیم گیری، در صنایع انرژی
۹۸.
بررسی رابطه بین رفتار سرمایه گذاری شرکت با محدودیت های مالی و سیاست های پولی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۹۹.
اخلاق اداری در شهرداری دامغان
۱۰۰.
عوامل موثر در اجرا و موفقیت برنامه تحول اداری در شهرداری دامغان
۱۰۱.
ماهیت نظام حقوقی املاک در شهرداری دامغان
۱۰۲.
حقوق شهرنشینی در دامغان
۱۰۳.
اخلاق حسابداری
۱۰۴.
بررسی مدیریت مالی بر بازاریابی استراتژیک
۱۰۵.
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر خلاقیت معلمان مدارس اشکنان
۱۰۶.
مقایسه ی بازدهی حاصل از استراتژی قدرت بنیادی و استراتژی اخلالی در بازار سهام ایران
۱۰۷.
بررسی عوامل موثر در برندسازی از طریق شبکه های اجتماعی از دیدگاه خبرگان
۱۰۸.
بررسی تاثیر ساختار مالکیت و ساختار هیئت مدیره بر ریسک سقوط سهام در بورس اوراق بهادار تهران
۱۰۹.
بررسی عوامل موثر بر پذیرش سیستم اظهار و پرداخت آنلاین مالیاتی در استان ایلام
۱۱۰.
نقش سیستم های هزینه یابی در حمایت از تصمیمات مدیران شرکت های دولتی
۱۱۱.
بررسی علل فرار مالیاتی در بخش مشاغل و اشخاص حقوقی (شهر اصفهان)
۱۱۲.
تاثیر چسبندگی هزینه ها بر زیان آتی شرکت و هزینه های حسابرسی در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران
۱۱۳.
بررسی تاثیر نگرش مدیران شهرداری به محیط کسب و کار حسابرسی و توازن بین حسابرسی و بازاریابی
۱۱۴.
مطالعه اثر نگرش بر محیط های تجاری بر مدیریت شرکت و توازن بین حسابرسی و بازاریابی
۱۱۵.
طراحی و تبیین الگوی ساختاری حکمرانی عادلانه با تمرکز و تاکید بر تنوع اقوام در ایران
۱۱۶.
بررسی تاثیر سیستم مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری بر وفاداری، رضایت و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش)
۱۱۷.
لجستیک ناب بررسی و تحلیل لجستیک ناب شرکت پتروشیمی
۱۱۸.
نگاهی بر کاربرد سیستم های اطلاعاتی نوین در حسابداری: گزارشگری به هنگام
۱۱۹.
تیم کارآفرینی و چابکی استراتژیک: ارائه یک چارچوب مفهومی
۱۲۰.
بررسی رابطه رفتار سازمانی کارکنان، با رهبری تحول گرا و نبوغ فرهنگی
۱۲۱.
مقایسه فرهنگ مذاکرات بین المللی در بین کشورهای آسیایی و اروپایی
۱۲۲.
بررسی تاثیر راحتی ارزیابی محصولات در وب سایت آیلار بر تبلیغات شفاهی با نقش میانجی گری رضایت مشتری (مورد مطالعه: مشتریان وبسایت آیلار)
۱۲۳.
آشنایی با سیستم های اطلاعات حسابداری، تعاریف و مفاهیم
۱۲۴.
مدیریت اسلامی و ارائه آن در سازمان
۱۲۵.
ارتقاء کیفیت زندگی: شناسایی شاخص های موثر حکمرانی شهری در بازآفرینی بافت های فرسوده از دیدگاه کارمندان شهرداری سقز
۱۲۶.
نسبت های مالی موثر بر سلامت مالی: مورد مطالعه تعاونی های شهرستان سقز
۱۲۷.
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رفتار تامین مالی جمعی: مورد مطالعه کارآفرینان شهرستان سقز
۱۲۸.
ارزیابی مشارکت عمومی- خصوصی در تامین مالی پروژه های عمران شهری: مورد مطالعه شهرداری سقز