عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

نخستین عمل جراحی مغز و اعصاب در شهرستان گناوه با موفقیت انجام شد

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه؛ دکتر محمدعلی دریانورد گفت: با حضور تیم بیهوشی، اتاق عمل و جراح مغز و اعصاب دکتر هادی نوذری برای اولین بار عمل جراحی مغز و اعصاب در این شهرستان انجام شد.
وی بابیان مشکلات موجود در نبود جراح مغز و اعصاب در سطح شهرستان افزود: یکی از معضلات بزرگ شهرستان، عدم حضور جراح و مغز اعصاب بود که با توجه به آمار بالای تصادفات و مشکلات مغزی، مراجعین به‌اجبار به شهرهای اطراف اعزام می‌شدند یا به دلیل از دست دادن زمان شاهد آسیب و مرگ عزیزان همشهری بودیم.
رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان گناوه بیان داشت: خوشبختانه با رایزنی‌های بسیار شاهد جذب پزشک جراح مغز و اعصاب در این مرکز هستیم که تجهیزات اولیه جهت شروع بکار، فراهم‌شده و با همکاری موثر خیرین حوزه سلامت شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درصدد رفع سایر نواقص تجهیزاتی جهت انجام عمل‌های تخصصی‌تر در این حوزه هستیم.
جراح مغز و اعصاب این بیمارستان گفت: اولین بیمار خانمی ۴۵ ساله که در اثر ضربه دچار شکستگی در مهره‌های کمری شده بود، مهره‌ها جااندازی شده و سایر مراحل عمل نیز با موفقیت انجام گرفت و در حال حاضر بیمار باحال عمومی پایدار در بخش تحت نظر است.
دکتر هادی نوذری خاطرنشان کرد: امیدواریم با تسریع درروند خرید تجهیزات موردنیاز ، هر چه سریع‌تر شاهد تکمیل تجهیزات تخصصی این حوزه باشیم تا بتوانیم عمل‌های بیشتر و تخصصی‌تری را در سطح شهرستان انجام داده و سلامت بیماران راتامین نموده و اعزام بیماران به سایر شهرها را کاهش دهیم.

انتهای پیام/ ۴۰۳۰ : م ک