اطلاعیه مالی
اطلاعیه در خصوص نحوه اخذ هزینه تاخیر در انتخاب واحد ، کمسیون موارد خاص ، گواهی اشتغال به تحصیل ، معرفی نامه ، نظام وظیفه و مفقودی کارت دانشجویی
مطابق صورتجلسه هیات رئیسه مورخ ۱۵/فروردین/۹۷ مقررگردید درخصوص اخذ هزینه خدمات فوق العاده جهت دانشجویان از ابتدای نمیسال اول- ۹۷ بصورت زیر اقدام گردد
:
۱-
درصورت تاخیر درانتخاب واحد دانشجویان و پس ازاتمام زمان رسمی حذف و اضافه ، دانشجو موظف به پرداخت ۵ درصدکل شهریه ثابت و متغیر همان ترم به عنوان هزینه انتخاب واحد با تاخیرمی باشد
.
۲- جهت طرح پرونده دانشجو درکمیسیون مواردخاص موسسه ، دانشجو موظف به پرداخت مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ریال خواهد بود .
۳- جهت اخذمجوز افزایش سنوات تحصیلی دانشجو درشورای اموزشی و تحصیلات تکمیلی ، دانشجو موظف به پرداخت مبلغ۱۵۰.۰۰۰ریال خواهد بود .
۴- صدورگواهی اشتغال به تحصیل تا ۳ گواهی درکل دوره تحصیل مقاطع کاردانی ، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد و تا ۵ گواهی اشتغال به تحصیل درمقطع کارشناسی پیوسته رایگان بوده و درصورت درخواست بیشتر از تعداد فوق ، دانشجو موظف به پرداخت مبلغ ۵۰.۰۰۰ریال به ازای هرگواهی خواهد بود .
۵-
صدور معرفی نامه تا ۳ نامه در کل دوره تحصیل مقاطع کاردانی ، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد و تا ۵ معرفی نامه درمقطع کارشناسی پیوسته رایگان بوده و درصورت درخواست بیشتر دانشجو موظفبه پرداخت ۵۰.۰۰۰ ریال به ازای هرنامه خواهد بود
.
۶-
جهت انجام کلیه امور مربوط به نظام وظیفه دانشجویان مشمول که مجوز افزایش سنوات از کمیسیون موسسه یا شورای اموزشی و تحصیلات تکمیلی اخذنموده اند دانشجو موظف به پرداخت۸۰.۰۰۰ریال می باشد
.
۷- جهت صدورکارت دانشجویی المثنی برای بار اول ، دانشجو موظف به پرداخت۱۰۰.۰۰۰ریال ، بار دوم ۲۰۰.۰۰۰ ریال می باشد .
۸- جهت درخواست بازبینی مجدد برگه امتحانی دانشجو موظف به پرداخت ۱۵۰.۰۰۰ ریال به ازای هر بار بازبینی برگه می باشد .
۹- جهت اقدام قطعی حذفپزشکی دروس پس از تائید مستندات مربوطه ، دانشجو موظف به پرداخت مبلغ ۱۰۰.۰۰۰ ریال به ازای هر حذف می باشد .
۱۰- جهت انجام امور مشاوره دانشجویی توسط مشاورین دارای قرارداد با موسسه ، دانشجو موظف به پرداخت مبلغ ۵۰.۰۰۰ ریال جهت شروع انجام مشاوره به ازای هر جلسه مشاوره می باشد . این مبلغ در صورت حضور دانشجو در جلسه مشاوره و تایید دفتر مشاوره عودت داده می شود.
فروردین/۲۶