انتشار مقالات چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار به صورت زیر می باشد:
۱.
میزان اثر بخشی شیوه های مدیریت لجستیک سبز بر عملکرد مالی با میانجی گری عملکرد زیست محیطی و اجتماعی در سازمان (مورد مطالعه: شهرک صنعتی شیراز)
۲.
مدیریت امنیت و ریسک به کمک سیستم های افشاگر در برابر حملات سیستمی
۳.
تبیین جایگاه مدیریت یکپارچه شهری در تحقق مولفه های حکمروایی خوب
۴.
تحلیل عوامل موثر بر افسردگی مدیران ارشد سازمانی پس از تودیع سمت آن ها در سازمان
۵.
بررسی عملکرد بازاریابی الکترونیک و نوآوری سازمانی و رابطه آن با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در صندوق های سرمایه گذاری
۶.
بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی بر تعهد شغلی کارکنان به تغییرسازمانی
۷.
معاملات توسط رمز ارزها از دیدگاه احکام و اخلاق اسلامی با تاکید بر بانکداری اسلامی
۸.
بررسی توانمندی و مهارت های روانشناختی کارکنان با تاثیرپذیری از رهبری تحول آفرین نوآور مورد مطالعه: ستاد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
۹.
بررسی تاثیرکرونا برسیستم اقتصادی ، بنگاه های اقتصادی و بازار سرمایه ایران
۱۰.
بررسی عوامل موثر بر طبقه بندی مشتریان در شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) با استفاده از تکنیک های داده کاوی (مطالعه موردی مشتریان استان گیلان و آذربایجان شرقی)
۱۱.
بررسی و نگرش شرکتی حسابداری زیست محیطی
۱۲.
بررسی و تحلیل رابطهی بین تسهیم دانش و یادگیری سازمانی کارکنان دانشگاهی
۱۳.
بررسی تمرکز بر جذب مشتریان و کارایی بیمه با اثرپذیری از خصوصی سازی در صنعت بیمه
۱۴.
تاثیر فعالیت های بازاریابی بر ارزش ویژه برند خدمات با میانجی گری تجربه برانگیخته ( مورد مطالعه: شعب منتخب بانک ملی شهر تهران )
۱۵.
ضرورت هوشمندی کسب و کارها (هوش تجاری)
۱۶.
بررسی تاثیر بسته بندی بر تصمیم خرید ناگهانی با نقش میانجی ارزش درک شده و تعدیل گری خلقیات مصرف کننده و فشار زمان
۱۷.
بررسی تاثیر کیفیت مشارکت بر برون سپاری اطلاعات با تاثیرگذاری PMBOK
۱۸.
تاثیر فرهنگ و طبقه اجتماعی بر رفتار مصرف کننده
۱۹.
بررسی تاثیر مهارت های کارآفرینی نوآوری مدیران بر عملکرد سازمانی
۲۰.
تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد سازمانی شرکت های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط شهرک عباس آباد تهران)
۲۱.
بررسی تاثیر مولفه های سرمایه های اجتماعی و اشتراک دانش سازمانی بر رضایت شغلی کارکنان
۲۲.
کاربرد الگوریتم های هیورستیک جهت متعادل سازی خطوط تولید و مونتاژ و تاثیر آن بر عملکرد سازمان (مطالعه موردی: گروه صنایع غذایی دلپذیر)
۲۳.
بررسی تاثیر استفاده از کسب و کارهای دیجیتال (هوشمند) در ایجاد اشتغال و تولید ثروت در روستاهای مناطق محروم کشور
۲۴.
استراتژی های توسعه کسب و کارها با رویکرد آینده پژوهی
۲۵.
بررسی رفتار سیاستمدارها با مردم و افکار عمومی با توجه به خصوصیات دوران پست مدرنیسم
۲۶.
بررسی تاثیر عوامل رضایت مندی بیمه شدگان بر درآمد شرکت های بیمه
۲۷.
تاثیر عملکرد مدیریت ارتباطات مشتری بر فرآیند بازاریابی واحدهای بازرگانی استان تهران
۲۸.
تاثیر تمرکز مشتری بر ارتباط بین اعتبار تجاری با همزمانی و ریسک سقوط قیمت سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۲۹.
تاثیر شهرت سازمانی بر وفاداری مشتری و تبلیغات شفاهی با توجه به نقش میانجی رضایت، احساس هویت و تعهد مشتری (مطالعه موردی: شعب بانک ملت در شهر رشت)
۳۰.
بررسی عملکرد سازمانی با تاثیرپذیری از عوامل انتقال دانش یادگیری سازمانی
۳۱.
بررسی تاثیر عوامل کلیدی موفقیت بر اجرای سیستم مدیریت دانش در سازمان های دولتی
۳۲.
بررسی نقش ابزارهای دیجیتال و عوامل آمیخته بازاریابی در توسعه و تمرکز مشتری به بیمه عمر و سرمایه گذاری در شعبه بیمه ایران در شهر شیراز
۳۳.
گیمیفیکیشن: از ایجاد انگیزه تا وفاداری
۳۴.
تاثیر تجربه حسی برند بر تعهد عاطفی و قصد خرید مجدد خدمات مشتریان
۳۵.
بررسی اجرای موفق آمیز برنامه های بهبود کیفیت و تحلیل محدودیت های موجود در صنایع تولیدی
۳۶.
بررسی ویژگی های مطالعه تطبیقی فرهنگ سازمانی با مالکیت شرکت های دولتی و خصوصی
۳۷.
مطالعه تاثیر مولفه های استراتژیک بازاریابی و قابلیت های تعاملی بر عملکرد سازمان های خصوصی در شهر همدان
۳۸.
ارائه یک مدل پیشنهادی با بررسی دو شاخص بازاریابی یکپارچه و رضایتمندی مشتریان در فروشگاه های زنجیره ای رفاه
۳۹.
نقش محافظه کاری در واکنش شرکت ها به انتشار اخبار سود
۴۰.
نقش مدیریت منابع انسانی در تسهیل نوآوری سازمانی از راه مدیریت دانش کارکنان
۴۱.
تاثیر مدیریت دانش بر مزیت رقابتی با توجه به نقش میانجی مدیریت ریسک (مورد مطالعه: هولدینگ تراکتورسازی ایران)
۴۲.
بررسی عوامل داخلی و خارجی، فرصت ها و تهدیدهای فناوری اطلاعات در بازاریابی مورد مطالعه کانون های تبلیغاتی شهر شاهین شهر
۴۳.
بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی الکترونیکی بر جذب وتوسعه گردشگران به کشور
۴۴.
استفاده از فناوری بلاکچین و ارز رمز نگاری شده براقتصاد بین الملل
۴۵.
امکان سنجی جهت استقرار مدیریت دانش مطالعه موردی شرکت بوتان یکتا بیتا
۴۶.
بررسی مولفه های اثرگذار دیجیتال مارکتینگ بر کسب و کارهای برند با نقش میانجی وفاداری مشتریان
۴۷.
اقتصاد مقاومتی،فرصت یا تهدید؟
۴۸.
طراحی مدل ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان با برنامه ریزی زنجیره تامین و ریسک های تاثیر گذار در صنایع تولیدی
۴۹.
نگرشی بر مسئولیت حقوقی واسطه های اینترنتی در قوانین و مقررات ایران
۵۰.
بررسی نقش بازاریابی عصبی بر پاسخ مصرف کننده محصولات ورزشی با میانجی گری نقش رقابتی برند ویژه
۵۱.
بررسی نقش میانجی شناسایی برند در تاثیرگذاری جذابیت، پرستیژ برند، خودتجانسی و تجربه برند بر وفاداری برند (مطالعه موردی : مشتریان هتل های پارسیان)
۵۲.
بررسی جذابیت، پرستیژ، خودتجانسی و تجربه برند بر وفاداری مشتریان هتل های پارسیان
۵۳.
تاثیر ارتباط ارزش های اخلاق مدیریتی و کاهش رفتار انحرافی نیروی انسانی با سلامت سازمانی
۵۴.
بررسی مولفه های استراتژیک فناوری اطلاعات و همراستایی آن با امنیت اطلاعات کسب و کار سازمانی
۵۵.
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در رضایت و حفظ مشتریان با درک اعتماد خدمات ارائه شده
۵۶.
بررسی نقش منابع انسانی در مدیریت عصر دیجیتال
۵۷.
بررسی تاثیر سرمایه گذاری درک شده روی ارتباط با مشتری برکیفیت رابطه و قدرت رابطه با نقش تعدیل گر نوآوری مشتری و گرایش به شکایت
۵۸.
بررسی تاثیر تلاش مالی، تلاش اجتماعی و تلاش ساختاری بر قدرت رابطه و کیفیت رابطه با در نظر گرفتن سرمایه گذاری درک شده روی ارتباط با مشتری و گرایش به شکایت و نوآوری(موردمطالعه: نمایندگی بیمه “ما“ در استان تهران)
۵۹.
شناخت مولفه های برتر هوش فرهنگی بر رشد خودکارآمدی مدیران و تعهد استراتژیک سازمانی
۶۰.
تاثیر مولفه های اثرگذار بازاریابی الکترونیکی بر جهت گیری خرید اینترنتی مشتری در واحدهای صنعتی
۶۱.
مدل سازی عملکردها و استراتژی های بازاریابی و ارتباط آن با شرکت های تولید محصولات با فناوری بالا
۶۲.
بررسی تاثیر بازاریابی تجارت در ارتباط با مشتری و حفظ مشتریان با درک ارزش خدمات ارائه شده
۶۳.
نقش فناوری اطلاعات، فرهنگ سازمانی و رضایت شغلی در بهبود عملکرد کارکنان در طول همه گیری کووید- ۱۹
۶۴.
بررسی رشد درآمد ها و شاخص های بازار با استراتژی های اثرگذار بر ارزش سهام
۶۵.
تاثیر سیستم جبران خدمات و رابطه آن با انگیزش و توانمندی نیروی انسانی
۶۶.
تاثیر گرایش کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی شرکت های بیمه استان گیلان
۶۷.
ارزیابی ساختار پذیرش مدیران و انتصاب آنان طبق برتری مسئولیتی و تاثیر آن بر بهره وری نیروی انسانی (پیام نور قزوین)
۶۸.
بررسی اثربخشی مولفه های ارزیابی عملکرد کارکنان بر کارایی و بهره وری نیروی انسانی در حوزه علوم رفتاری
۶۹.
تاثیر مهارت های تفکر استراتژیک مدیران بر آمادگی ایجاد مزیت رقابتی سازمان شهرداری
۷۰.
استفاده از تکنیک های نوین داده کاوی (شبکه عصبی , رگرسیون لجستیک) جهت تشخیص تقلب در موسسات مالی
۷۱.
بررسی نقش استقلال هیئت مدیره بر رابطه بین جریان های نقدی عملیاتی و بهره وری سرمایه
۷۲.
تاثیر تغییر مدیر عامل و چرخش حسابرس بر کیفیت سود شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۷۳.
راهکارهای حمایتی دولت در تامین مالی کسب و کارهای کوچک و متوسط
۷۴.
مطالعه عوامل تاثیرگذار برکار آفرینی زنان در مشاغل خانگی مطالعه موردی شهرستان رشت
۷۵.
بررسی تاثیر ادراک از مسئولیت پذیری اجتماعی کارکنان دانشگاه بر وفاداری دانشجویان با نقش میانجی رضایتمندی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان مجتمع آموزش عالی گناباد)
۷۶.
الگوی بررسی اثر بهبود فضای کسب و کار بر کارآفرینی با نقش میانجی هوش بازاریابی (مورد مطالعه: پارک علم و فناوری استان اردبیل)
۷۷.
رتبه بندی و اولویت بندی شاخص های سلامت و سرمایه اجتماعی با توجه به متغیر میانجی عزت نفس
۷۸.
انتخاب روش تجدید ساختار قیمت گذاری رقابتی برق برای عبور از تولید متمرکز به تولید پراکنده
۷۹.
مدل عملکرد برند مبتنی بر مصرف کننده برای ارزیابی موفقیت برند
۸۰.
استراتژی بازاریابی: استراتژی های قیمت گذاری و تاثیر آن بر تصمیم خرید مصرف کننده
۸۱.
چالش ها و راهبردهای تحقق پذیری طرح های ساختاری-راهبردی در ایران
۸۲.
شناسایی قابلیت ها و مهارت های مورد نیاز برای مدیران فروش در سطح بین الملل
۸۳.
فراموشی سازمانی ، چیستی ، چرایی ؟
۸۴.
روش های بازاریابی در باشگاه های ورزشی و بررسی مدل درون سپاری و برون سپاری مدارس ورزشی
۸۵.
بررسی استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزئی PLS-SEM در مطالعات مدیریت منابع انسانی ( HRM)
۸۶.
ذهن آگاهی سازمانی نسبت به تحول دیجیتال به عنوان پیش شرط توانایی پردازش اطلاعات برای دستیابی به چابکی بازار
۸۷.
بررسی تاثیر سیستم جبران خدمات انعطاف پذیر بر تعهد کارکنان (مطالعه موردی: شرکت ملی خدماتی تدارک)
۸۸.
بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر فرسودگی شغلی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان
۸۹.
بررسی عوامل موثر بر چابکی سازمانی و تقویت ساختار سازمانی
۹۰.
بررسی مفاهیم و فناوری های تولید دیجیتال
۹۱.
سنجش بهره وری نیروی انسانی و عوامل مرتبط با آن در شهرداری کلانشهر تبریز
۹۲.
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و مدیریت پیشرفته با نیل بر توسعه پایدار مطالعه موردی شهرداری کلانشهر تبریز
۹۳.
مدل سازی قابلیت های بازاریابی بین المللی جهت برتری رقابتی با محصولات برتر با فناوری پیشرفته
۹۴.
شناسایی مولفه های کارآفرینی و کسب و کار الکترونیکی
۹۵.
The Effect of Innovation on Product and Service Quality, Perceived Customer Value, Price and Cost
۹۶.
شناسایی عوامل اثرگذار بازاریابی ویروسی بر قصد خرید مشتریان در فروشگاه های آنلاین (مورد مطالعه: خریداران شبکه بادران)
۹۷.
بررسی اعتماد و جذب مشتری با استراتژی رابطه مند بازاریابی اینترنتی
۹۸.
توکن سازی: مدل نوین کسب وکار در بازار سرمایه
۹۹.
نقش حسابرسی عملیاتی در برنامه ریزی سازمانی و کنترل مدیریت
۱۰۰.
بررسی تاثیر متغیرهای رابطه ای فعالیت صادرات بر عملکرد صادرات در صنعت فرش ایرانی
۱۰۱.
The Impact of Social Identity on Brand Loyalty: Emphasizing the Role of Trust, Satisfaction and Customer Attitude
۱۰۲.
بررسی تاثیر هویت اجتماعی بر وفاداری به برند با تاکید بر هویت شخصی، الگوی مصرف و سبک های تصمیم گیری خرید
۱۰۳.
تاثیر معنویت محیط کار بر تعهد سازمانی و نقش میانجی اعتماد سازمانی به روش مدلسازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی PLS SEM
۱۰۴.
بررسی اثر تعدیل کنندگی فناوری تعاملی واقعیت افزوده بر رابطه بین عشق به برند و ارجاع به خود در محیط خرده فروشی های الکترونیکی. (موردمطالعه: دیجی استایل)
۱۰۵.
نوآوری دیجیتال در شرکت های کوچک و متوسط
۱۰۶.
تاثیربازاریابی عصبی برمحرک های بازاریابی مصرف کنندگان
۱۰۷.
بررسی مبانی نظری فلسفه مدیریت اسلامی بر رشد مهارت های سبک زندگی
۱۰۸.
کدهای اخلاقی حسابرسان
۱۰۹.
اخلاق حرفه ای در نظام آموزش حسابداری
۱۱۰.
بازاریابی نوین در مناطق آزاد تبیین
۱۱۱.
بررسی اثرگذاری، تاثیر اجتماعی بر قصد خرید به واسطه نگرش نسبت به برنامه در رسانه اجتماعی اینستاگرام
۱۱۲.
تحلیل مالی نیروگاه خورشیدی اشتراکی جهت تامین تقاضای آبیاری باغات
۱۱۳.
بررسی تاثیر بازاریابی نوین در رونق تولید
۱۱۴.
بررسی عوامل موثر بر توسعه انرژی های نو؛ با رویکرد حفظ محیط زیست
۱۱۵.
بررسی ارتباط سرمایه انسانی و عملکرد سازمانی جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی با تبیین نقش واسطه ای هوش سازمانی
۱۱۶.
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر عملکرد صادراتی با نقش میانجی انعطاف پذیری استراتژیک
۱۱۷.
ارزیابی عملکرد روش کارت امتیازی متوازن بر توسعه و اجرای موفق آمیز استراتژی های شرکت خودرو سازی ایران خودرو
۱۱۸.
بررسی نقش نوآوری سبز، رهبری تحول آفرین سبز،مدیریت منابع انسانی سبز بر عملکرد محیطی
۱۱۹.
بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر حمایت های زیست محیطی با نقش میانچی مدیریت تامین زنجیره سبز
۱۲۰.
بررسی قابلیت زنجیره ارزش خوشه های صنعتی و رتبه بندی آن در استان اراک
۱۲۱.
بررسی تقاضای افراد برای بیمه عمر بر حسب تاثیرپذیری از مولفه های اجتماعی
۱۲۲.
تاثیر انعطاف پذیری مالی بر ریسک رفتار خرید مشتریان به صورت آنلاین
۱۲۳.
بخش بندی مشتریان بانکی براساس شاخص سودآوری در طول عمر فعالیت با بانک برمبنا هزینه و سود
۱۲۴.
بررسی نقش گواهی حلال و ارزش ویژه برند حلال در آمیخته بازاریابی
۱۲۵.
بررسی حفظ نیروی انسانی و افزایش تعهد با تاثیرپذیری از ابعاد سرمایه فکری سازمان
۱۲۶.
نقد و بررسی رفتار مصرف کننده در پارادایم بازاریابی مدرن و پست مدرنیسم
۱۲۷.
بررسی رابطه دوسو توانی سازمانی بر عملکرد کارکنان با نقش تعدیلگر میزان استفاده از فناوری اطلاعات
۱۲۸.
تاثیر مولفه های سیستم های اطلاعاتی بر روی عناصر کارکردی مدیریت منابع انسانی بانک ملت در استان تهران
۱۲۹.
بررسی رابطه بین مدیریت استراتژیک منابع انسانی و عملکرد سازمانی
۱۳۰.
بازاریابی نوین در بانکداری ایران و جهان
۱۳۱.
استراتژی اقیانوس آبی و تاثیر آن بررقابت پذیری سازمان ها
۱۳۲.
بررسی اثر ارتباطات برند بر ایجاد وفاداری به برند با در نظر گرفتن نقش واسط اعتماد به برند (مورد مطالعه: تمامی شعب بانک مهر اقتصاد شهر مشهد)
۱۳۳.
بررسی اثر تجربه برند بر ایجاد وفاداری به برند با در نظر گرفتن نقش واسط اعتماد به برند (مورد مطالعه: تمامی شعب بانک مهر اقتصاد شهر مشهد)
۱۳۴.
رابطه فضیلت سازمانی و کیفت زندگی کاری معلمان شهرستان بهبهان با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی
۱۳۵.
بررسی عوامل تاثیر گذار بر فساد اداری در سازمان های دولتی
۱۳۶.
بررسی موانع در توسعه کارآفرینی صنایع دستی ورشوسازی (نمونه موردی:شهرستان بروجرد)
۱۳۷.
بازاریابی نوین در صنعت بیمه
۱۳۸.
ارزیابی اثرگذاری مدیریت منابع انسانی بر وضعیت مطلوب سازمان تامین اجتماعی
۱۳۹.
مطالعه مروری تمایل به خرید برند حلال در بازارهای جهانی
۱۴۰.
نقش گردشگری حلال در توسعه پایدار کشورهای اسلامی
۱۴۱.
بررسی نقش مدیریت منابع انسانی کارا در عملکرد موفقیت آمیز سازمان های دولتی
۱۴۲.
فرایندهای الکترونیک در خصوص تملک اراضی شهرداری
۱۴۳.
بررسی ارتباط بین مدیریت منابع مالی با ساختار سازمانی بیمارستان ها در همه گیری کووید- ۱۹
۱۴۴.
بررسی تاثیر چرخه عمر سازمان بر عملکرد رقابتی شرکت صنعت تولید لوله های فولادی
۱۴۵.
بررسی تاثیر فرآیند یادگیری سازمانی و تحقق موثر آن بر عملکرد سازمان
۱۴۶.
بررسی رابطه بین ابعاد تعهد سازمانی و عوامل سازمانی موثر بر نرخ مشارکت کارکنان
۱۴۷.
بررسی اهمیت مدیریت خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی
۱۴۸.
بررسی تاثیر شاخص تلاش مشتری بر رضایت، وفاداری و ریزش مشتری در بانک دی با رویکرد رونق تولید
۱۴۹.
مدیریت تولید فرآیند و عملیات کسب و کارهای صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی
۱۵۰.
نگاهی به تحولات و آینده صنعت خرده فروشی در جهان (با تاکید بر مدل خرده فروش های دارای کانال های همپوشان)
۱۵۱.
بررسی رابطه کیفیت حسابرسی با فرار مالیاتی
۱۵۲.
بکارگیری نقشه برداری جریان ارزش جهت کاهش اتلاف در پروژه های خط انتقال گاز
۱۵۳.
تعیین نقشه استراتژیک بر حسب الگوی کارت امتیازی متوازن
۱۵۴.
بررسی نقش میانجی تمایزسازی بازاریابی در تاثیر رویکرد استراتژی سازی کارآفرینی درونی بر عملکرد صادراتی شرکت های کوچک و متوسط صنعتی استان آذربایجان غربی
۱۵۵.
بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر ترس و عصبانیت از خرید در دوران شیوع بیماری کووید- ۱۹ (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب)
۱۵۶.
بررسی تاثیر عوامل پورتفوی انتخابی بر مدیریت سود از طریق جریان های نقدی
۱۵۷.
رابطه خودشکوفایی و بخشودگی با تمایز یافتگی خود در زوجین
۱۵۸.
شناسایی مولفه های تعامل با برندهای خارجی در رسانه های اجتماعی با رویکردی آمیخته
۱۵۹.
چالش های استارت آپ های حوزه فین تک: مرور نظام مند ادبیات
۱۶۰.
شناخت و تعیین رابطه بین مولفه های بسته بندی و رفتار مصرف کننده
۱۶۱.
تعیین الزامات و طراحی کمپ گردشگری بومی (مطالعه موردی چشمه ناز ونک سمیرم اصفهان)
۱۶۲.
رابطه هوش معنوی، تاب آوری و سلامت روان با انگیزش شغلی کارکنان
۱۶۳.
بررسی توسعه اثربخشی و بهره وری سازمان با استفاده موثر از سیستم های اتوماسیون اداری
۱۶۴.
تحلیل تنگناها و محدودیت های برنامه های بهبود کیفیت برای کارایی موثر در پروژه های صنعتی
۱۶۵.
بررسی رابطه فناوری اطلاعات با توانمندی فردی و سازمانی سازمان های دولتی
۱۶۶.
بررسی تعامل خدمات الکترونیکی و آنلاین (برخط) با تمایل و پذیرش مشتریان پست بانک
۱۶۷.
شناسایی و تحلیل استراتژی درجه تحقق یافتگی فرآیند یادگیری سازمانی مورد مطالعه شهرداری شهر تهران
۱۶۸.
بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجیگری رضایت شغلی
۱۶۹.
عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه از نگاه مشتریان
۱۷۰.
بررسی عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی دیجیتال و پیامدهای آن بر ارزش افزوده
۱۷۱.
بررسی و تحلیل رابطه بین نیازهای فردی و شغلی در فرایند ارتقای مسیر شغلی کارکنان اداره کل بنیاد مسکن استان اردبیل
۱۷۲.
رابطه بین توانمندسازی و رضایت شغلی با بهره وری کارکنان شهرداری شهر تهران
۱۷۳.
اثربخشی آموزش گروهی نظریه انتخاب بر سلامت روان و وابستگی بین فردی زنان مراجعه کننده به خانه های سلامت
۱۷۴.
رابطه بین یادگیری سازمانی و جو سازمانی با توانمند سازی کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی تهران
۱۷۵.
ارتباط فرایند مدیریت دانش و فشار روانی کارکنان بانک ملت شهر تهران
۱۷۶.
ارزیابی تطبیقی توسعه یافتگی شاخص های فناوری اطلاعات (مطالعه موردی: شاخص های فناوری اطلاعات در ایران)
۱۷۷.
بررسی اثر تجربه و شخصیت برند بر ابعاد وفاداری مشتریان محصولات اپل
۱۷۸.
بررسی رابطه بین نیازهای فردی و شغلی با مسیر ارتقای شغلی کارکنان اداره کل بنیاد مسکن استان اردبیل
۱۷۹.
رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در میان دبیران
۱۸۰.
نقش فناوری به روز در شناسایی عوامل موثر تجاری سازی محصولات
۱۸۱.
طراحی مدلی برای استراتژی های برتر توسعه محصولات برند (مطالعه موردی صنایع چوبی و مبلمان در تهران)
۱۸۲.
نقش میانجی مدت زمان حضور، حظ سمعی و ارزیابی خدمات در تاثیرگذاری ابعاد موسیقی پس زمینه(حجم ریتم کلام نوع)، بر تمایل به خرید
۱۸۳.
بررسی ورتبه بندی عوامل موثردر تبیین اطلاعات بازاریابی بر اساس کارایی با استفاده ازتکنیک AHP
۱۸۴.
بررسی ارتباط میان آگاهی کارکنان در تعامل با مشتریان از اهداف سازمان و کارایی آنان در شعب بانک ملی شهرستان رشت
۱۸۵.
بررسی تاثیر نظام خدمات دهی سازمان تامین اجتماعی در تامین رضایتمندی پیمانکاران
۱۸۶.
ارزیابی عملکرد زنجیره تامین شرکت های تولیدی با تلفیق مدل مرجع عملیات زنجیره تامین ( SCOR ) و تکنیک DANP
۱۸۷.
شناسایی راهکارهای اساسی جذب سرمایه و توسعه صنعتی و رفع موانع آن
۱۸۸.
طراحی استراتژی کسب و کار در شرکت تولید فراورده های غذایی بینارزن
۱۸۹.
تاثیر ابعاد برند بر قصد خرید مشتریان محصول زیتون استان گیلان
۱۹۰.
بررسی تاثیر ارتباطات درون سازمانی بر واکنش کارکنان به تغییرسازمانی (مطالعه موردی: اداره کل آموزش و پرورش استان البرز)
۱۹۱.
بررسی تاثیر فعالیت های منابع انسانی استراتژیک بر عملکرد نوآوری در سازمان با تاکید بر نقش ظرفیت مدیریت دانش
۱۹۲.
تحولات نظام حقوق بین الملل با تاثیر پذیری حمایت دولت ها در شکل گیری حقوقی
۱۹۳.
توسعه حقوق بین الملل با تاثیرپذیری از تحولات سیاسی
۱۹۴.
عوامل اثرگذار بازارگرایی فعال بر عملکرد محصولات شرکت های تولیدی در شهرک صنعتی شمس آباد تهران
۱۹۵.
بررسی اثرپذیری شرکت های نوپا با مولفه های برتر صنعت و شرکت های فعال
۱۹۶.
رابطه بین مسئولیت پذیری و نشاط ذهنی با اهمال کاری شغلی
۱۹۷.
بررسی مولفه های کاربردی دارایی و سرمایه گذاری و رابطه آن با خصوصی سازی صنعت بیمه
۱۹۸.
توسعه کارآفرینی آموزشی از طریق ارتقای رفتارکارآفرینانه
۱۹۹.
شناسایی مولفه های موثر بازاریابی دیجیتال با موفقیت صنعت مد
۲۰۰.
پیش بینی از خود بیگانگی تحصیلی دانش آموزان بر اساس فرهنگ مدرسه و حمایت اجتماعی ادراک شده
۲۰۱.
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات در بروزرسانی آموزش و توسعه منابع انسانی فولاد مبارکه اصفهان
۲۰۲.
بررسی استراتژی های کاربردی فناوری اطلاعات بر ارتقاء عملکرد سازمان مدیریت صنعتی
۲۰۳.
بررسی انگیزش کارآفرینی در عملکرد مدیران سازمانی
۲۰۴.
بررسی افزایش روحیه کارآفرینی کارکنان با تاثیرپذیری از ساختار و عملکرد سازمانی
۲۰۵.
تحلیل رشد استعداد در فوتبال آقایان با اثرپذیری از فضای مناسب
۲۰۶.
بررسی رابطه بین کیفیت حسابرسی، مدیریت سود و ساختار سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۲۰۷.
تعیین اختیارات و وظایف حقوقی دولت و سازمان های وابسته به دولت در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی
۲۰۸.
تاثیر مدیریت زمان پروژه و مدیریت هزینه پروژه بر پروژه پل سازی (مورد مطالعه: پروژه های پل سازی شهر اراک)
۲۰۹.
ارزیابی تجربه مشتری در هایپرمارکت های کشور
۲۱۰.
شناسایی شاخص های تعاملات خانواده های دارای فرزند پرخاشگر
۲۱۱.
بررسی تاثیر تعهد سازمانی بر عملکرد زمینه ای کارکنان
۲۱۲.
تاثیر کیفیت خدمات آنلاین و رضایت مشتری بر رفتار مشتری در خرید آنلاین مواد غذایی در بیماری همه گیر کووید- ۱۹
۲۱۳.
سنجش بهره وری شعب بانک با استفاده از تحلیل پوششی داده های شبکه ای
۲۱۴.
تاثیر ارزش های فرهنگی بر سبک های مذاکره در کانال های بازریابی
۲۱۵.
بررسی تاثیر رشد پایدار برای مشاغل آزاد(خویش فرمایان) در صنعت خرده فروشی براساس ارزش ویژه مشتری ، رضایت مشتری و وفاداری مشتری (مطالعه موردی، استان هرمزگان)
۲۱۶.
بررسی تغییرات رژیم رشد اقتصادی ناشی از درآمدهای نفتی در ایران با استفاده از رویکرد مارکوف سوئیچینگ
۲۱۷.
رابطه بین فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: مدیران شرکت توزیع برق استان تهران)
۲۱۸.
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر بهزیستی روانشناختی و انعطاف پذیری خانواده دانش آموزان مقطع متوسطه
۲۱۹.
انتخاب شریک به منظور نوآوری محصول مشترک با استفاده از روش های سوارا و کوکوسو در صنعت خودروسازی ایران
۲۲۰.
مرور جامعی بر نقش های مدیریت دانش در شرکت های دانش بنیان
۲۲۱.
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی درون و برون سازمانی بر آمادگی سازمان جهت استقرار مدیریت دانش
۲۲۲.
بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمانی ( مطالعه موردی ثبت احوال مازندران)
۲۲۳.
شناسایی عوامل تاثیر گذار بر سلامت سازمانی در بخش عمومی
۲۲۴.
تاثیر ابزار هوشمندی رقابتی بر سودآوری شرکت های تولیدی شهرستان کرج
۲۲۵.
بررسی ارتقای اعتماد جامعه با تاثیرپذیری از خدمات دولت الکترونیک (مورد مطالعه شهروندان شهر تهران)
۲۲۶.
مقایسه اثربخشی روش های تدریس معکوس و همشاگردی بر خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دختر متوسطه دوم
۲۲۷.
کاربردهای تکنولوژی بلاکچین در کسب و کارها
۲۲۸.
تاثیر استرس شغلی بر رفتار کارکنان
۲۲۹.
رفتارهای انحرافی کارکنان در سازمان ها، پدیده ای مخرب و بازدارنده
۲۳۰.
اثربخشی رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر رضایت از زندگی مادران دانش آموزان پسر مقاطع ابتدایی منطقه ۱ شهرتهران
۲۳۱.
Modeling the Measurement of Productivity of Human Resource Management based on Management Information Systems in Department of Environment of Tehran Province
۲۳۲.
تاثیر مدیریت دولتی نوین بر رفتار شهروندی سازمانی و رضایت شغلی کارکنان
۲۳۳.
استراتژی ها و راهکارهای برنامه ریزی تولید ادغامی در زنجیره تامین غیر قطعی
۲۳۴.
بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی، حسابداری مدیریت و عملکرد سازمان
۲۳۵.
بررسی نقش شبکه های اجتماعی در افزایش سطح آگاهی و دانش زنان در جامعه
۲۳۶.
تاثیر بازاریابی ویروسی و رابطه مند بر عملکرد رقابتی شرکت های تجاری
۲۳۷.
بررسی تاثیر ویژگی های وب سایت بر قصد خرید آنلاین مشتریان
۲۳۸.
رابطه تناسب ضعیف شغل با سازمان و قصد ترک خدمت
۲۳۹.
رابطه عدالت سازمانی و سرمایه اجتماعی معلمان تهران
۲۴۰.
تاثیر قابلیت بازاریابی بر برندسازی در هلدینگ امید دارو سلامت
۲۴۱.
تاثیر خلاقیت کارکنان و تسهیم دانش در استراتژی های رشد کسب و کارهای کارآفرینانه
۲۴۲.
نقش شبکه سازی کارآفرینانه در ایجاد و توسعه کسب و کارهای مجازی صنعت ساختمان
۲۴۳.
بررسی استراتژی بازاریابی اینترنتی بر تصمیم گیری خرید اینترنتی مصرف کنندگان
۲۴۴.
بررسی تاثیر شبکه اجتماعی تلگرام بر تغییر روابط اجتماعی زنان
۲۴۵.
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی برنامه ریزی یکپارچه منابع سازمان ERP مطالعه موردی شرکت رادان پویا سامانه
۲۴۶.
اثربخشی مدیریت بحران برای ارتباطات سازمانی کارآمد
۲۴۷.
تاثیر پدیده زیر اب زنی بر انحراف سازمانی
۲۴۸.
بررسی تاثیر پاندمی کووید- ۱۹ بر خرید آنلاین مواد غذایی در شهر تهران
۲۴۹.
تاثیر سهولت آنلاین بر قصد پذیرش بانکداری تلفن همراه با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش های لذت جویانه و سودمندانه ادراک شده و نقش تعدیل گر نگرانی ادراک شده امنیتی (مطالعه موردی: بانک صادرات شهرستان خراسان شمالی)
۲۵۰.
افزایش ارزش برند با فعالیت های نوآور بازاریابی
۲۵۱.
بررسی تاثیر امتیاز سرمایه گذاری، اطلاعات نامتقارن، نوسان پذیری بازده سهام، نسبت افزایش سرمایه و کارآیی بازار سهام بر رتبه اعتباری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۲۵۲.
بررسی رابطه بین ابقاء مدیریت و مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۲۵۳.
بررسی رابطه سیاست گذاری های نوین سرمایه گذاری با استراتژی های تجاری
۲۵۴.
تبیین و بررسی مدیریت منابع انسانی و تاثیر آن برعملکرد مالی شعب بانک کشاورزی شهرستان شاهرود
۲۵۵.
شناسایی و وزن دهی موانع پیاده سازی تولید مجازی با رویکرد MCDM مطالعه موردی: صنعت خودرو سازی
۲۵۶.
تعیین شاخص های دینداری و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان سازمان
۲۵۷.
تاثیر استراتژی های تولید بهینه با نقش میانجی سیستم عملیات جدید
۲۵۸.
تحلیل شرایط بازار با ارزیابی عملکرد مالی بانک سپه
۲۵۹.
مقایسه ی تاثیردو روش تدریس سخنرانی و پازل در پیشرفت تحصیلی درس علوم و مطالعات اجتمایی پایه چهارم دانش آموزان دختر مدارس ابتدایی ناحیه ۱
۲۶۰.
شناسایی و ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر رفتار خرید مصرف کننده از برند سبز
۲۶۱.
ارائه الگویی جهت بررسی عملکرد موفقیت آمیز فن بازار دفاعی
۲۶۲.
بررسی برندسازی و مدیریت برندهای لوکس
۲۶۳.
بررسی رابطه سلامت سازمانی با مزیت رقابتی در سازمان صنعت و معدن و تجارت استان همدان
۲۶۴.
ارزیابی رابطه بین مدیریت منابع انسانی و فناوری اطلاعات و تاثیر بر برتری سازمانی (بیمارستان های خصوصی شهرستان همدان)
۲۶۵.
سنجش و ارزیابی عملکرد مالی بانک ملی با استفاده از روش غیر پارامتری در استان ایلام
۲۶۶.
بررسی رابطه بین اهرم اقتصادی و بازده ارزش بازار به ارزش دفتری در صنعت فعال بورس اوراق بهادار
۲۶۷.
بررسی تصمیمات مدیریت بحران بر کیفیت عملیات استراتژیک سازمان ها
۲۶۸.
بهینه سازی مدیران درمانی و تاثیر آن بر عملکرد پایدار مقابله با بحران کرونا
۲۶۹.
بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکت بنیاد بتن با تحلیل نقش تلاطمات محیط کسب و کار
۲۷۰.
بررسی میزان بلوغ سازمانی و تاثیر آن بر راهبردها و عملکرد کارکنان در سازمان (مطالعه موردی:شرکت تولیدی پوشاک در تهران)
۲۷۱.
تاثیر مدیریت تولید در ارتقای عملکرد رقابتی شرکت های صنعتی
۲۷۲.
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر دارایی های نقدی با تاکید بر نقش تعدیلی ریسک سیستماتیک و غیرسیستماتیک حاکمیت شرکتی در بورس اوراق بهادار تهران
۲۷۳.
بررسی اثر اطلاعات نامتقارن شرکتی بر نقدشوندگی و بازده سهام در شرکت های بورس اوراق بهادار تهران
۲۷۴.
چالش ها و فرصت های آگاهی از کارآفرینی های سبز در آموزش و پرورش
۲۷۵.
بررسی تاثیر ایجاد فروشگاه های اینترنتی بر توسعه عملکرد و خدمات پس از فروش شرکت های تولیدکننده و توزیع کننده در شهر تبریز
۲۷۶.
بررسی تاثیر کیفیت خدمات و ارتباطات برند بر وفاداری مشتری در شرکت هوآوی
۲۷۷.
سیاست های راهبردی توسعه شرکت های تولیدی با بررسی مولفه های تاثیرگذار
۲۷۸.
گردشگری و راه های جذب توریست های ژاپنی در ایران
۲۷۹.
تحلیل موانع موثربرتوسعه گردشگری روستای ورجوی شهرمراغه
۲۸۰.
آینده تجارت؛ نقش سیاست در شکل گیری آینده تجارت چندجانبه
۲۸۱.
تبیین رابطه بین اهرم اقتصادی و نسبت های ارزش بازار به ارزش دفتری و قیمت به سود در صنایع فعال بورس اوراق بهادار
۲۸۲.
بررسی روابط مصرف کننده با نام تجاری (برند) رستوران ها در صفحات اجتماعی
۲۸۳.
تاثیر توانمندی های بهشهر بر توسعه انواع گردشگری با تاکید بر تعیین جایگاه گردشگری فرهنگی
۲۸۴.
انتخاب بهترین الگوی سازماندهی بخش بالادستی پروژه های توسعه میادین گازی دریایی به روش FAHP (مطالعه موردی در یکی از زیرمجموعه های شرکت ملی نفت ایران)
۲۸۵.
بررسی تاثیر کیفیت محصول و مدیریت ارتباط با مشتری در میزان تعهد و وفاداری مشتریان
۲۸۶.
ارزیابی واحدهای صنعتی با استفاده از یک مدل تلفیقی تحلیل پوششی و خوشه بندی داده های فازی
۲۸۷.
ارزیابی اثر قدرت اجتماعی برند بر اساس آمادگی ذهنی مشتریان بر تصمیم به خرید
۲۸۸.
بررسی رابطه استراتژی های بازاریابی و رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: مشتریان شرکت مخابرات ایران منطقه تهران)
۲۸۹.
بررسی رابطه فضای اخلاقی با رفتار منافقانه بین فردی در سازمان در بین کارکنان دانشگاه ایلام
۲۹۰.
تاثیرات قوم گرایی مصرف کننده و خصومت مصرف کننده بر خیانت درک شده و تبلیغ شفاهی منفی
۲۹۱.
اثرات کیفیت خدمات هایپر مارکت بر تصویر ذهنی و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره ای نجم خاورمیانه)
۲۹۲.
ارزیابی نقش سبک رهبری و فرهنگ سازمانی در شکل گیری سکوت سازمانی
۲۹۳.
تاثیر محرک های غیراقتصادی بر رفتار شهروندی سازمانی مگاپروژه های ساختمانی
۲۹۴.
رابطه ی رفتار فروش اخلاقی با وفاداری مشتریان جامعه اسلامی در بیمه ی عمر(مورد مطالعه شرکت بیمه پارسیان)
۲۹۵.
بررسی نقش عوامل مربوط به برند در آمیخته بازاریابی در قصد خرید برند ملی
۲۹۶.
ارزیابی عوامل موثر بر گزارش مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۲۹۷.
تغییر، لازمه سازمان های قرن ۲۱
۲۹۸.
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی از بسط برند
۲۹۹.
تاثیر نقش عوامل مربوط به برند بر حالات عاطفی و مدل پنج عاملی شخصیت و تاثیر آن در خرید آنی
۳۰۰.
ارائه یک چارچوب هوشمند فناوری برای سیستم های خبره تصمیم گیری
۳۰۱.
توسعه سیستم خبره و شناسایی عناصر موثر تصمیم گیری های بهینه
۳۰۲.
بررسی تاثیر سبک رهبری بر اجرای استراتژی فروش فروشنده و عملکرد فروش با در نظر گرفتن نقش تعدیل گری شدت رقابت (مورد مطالعه شرکت رامک خودرو)
۳۰۳.
بررسی رابطه ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM با بازاریابی موبایلی (بانک تجارت شیراز)
۳۰۴.
بررسی عوامل موثر بر زنجیره تامین صنایع دارویی (مطالعه موردی: صنایع دارویی تهران)
۳۰۵.
شناسایی عوامل موثر بر راهبرد هم رقابتی در صنعت بانکداری ایران
۳۰۶.
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی خرده فروش بر رفتار شهروندی با نقش میانجی اعتماد و اثربخشی درک شده مصرف کننده (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش شهرستان ساری)
۳۰۷.
بررسی تاثیر خلاقیت در صنعت هتلداری بر احساسات مشتری (موردمطالعه: هتل کوثر رامسر)
۳۰۸.
بررسی و نقش عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر عوامل مرتبط با ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک
۳۰۹.
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر سیستم ارتباط با مشتری با استفاده از روش AHP
۳۱۰.
بررسی نقش بازاریابی ویروسی و عملکرد آنها و نحوه رساندن پیام به مشتری
۳۱۱.
بررسی روابط ساختاری بین درگیری، حق برند مقصد، سطح رضایت و تمایل به دیدن در مقصد
۳۱۲.
ارتباط بین اخلاق مدیریتی و سلامت سازمانی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان
۳۱۳.
ارتباط بین توانمند سازی سازمانی با حکمرانی خوب در بیمه ایران (مطالعه موردی بیمه ایران استان تهران)
۳۱۴.
سطحبندی معیارها برای دیجیتالی کردن کتابخانه ها علوم پزشکی با استفاده از متد تصمیم گیری پزشکان در مدیریت
۳۱۵.
شناسایی ریسک های تاثیرگذار پروژه های تحقیق و توسعه در صنایع دخانیات
۳۱۶.
بررسی رابطه بین سیستم پاداش و انگیزه و عملکرد کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان بانک ملت-منطقه پنج تهران)
۳۱۷.
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بهبود عملکرد و کارایی بانک ها مبتنی بر الگوی سروکوال (مورد مطالعه بانک ملی شهر تهران)
۳۱۸.
بررسی تاثیر کیفیت اقلام تعهدی بر سیاست نگهداشت وجه نقد با رویکرد تعدیلگر حاکمیت شرکتی و محدودیت مالی
۳۱۹.
مقاله مروری ارزیابی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار در زنجیره تامین و لجستیک
۳۲۰.
بررسی عوامل موثر بر نگرش مدیران نسبت به دورکاری و چالش های پذیرش آن توسط سازمان ها در عصر ویروس کرونا
۳۲۱.
سوء تفاهمات فرهنگی نسبت به ایران در پی پدیده ی جهانی شدن
۳۲۲.
رابطه نظام نوآوری منابع انسانی با ارتقاء شاخص های کارا در بخش دولتی و خصوصی
۳۲۳.
تاثیر پیاده سازی مدیریت منابع انسانی در سازمان های پویا با رویکرد تحول آفرین
۳۲۴.
تاثیر توسعه مالی بر هزینه سرمایه در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۳۲۵.
بررسی تاثیر کارکردهای مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: مرکز خدمات حوزه های علمیه)
۳۲۶.
تاثیر قوانین بازل برسرمایه بانک و ریسک در میان بانک های اسلامی
۳۲۷.
تاثیر هوش استراتژیک بر پیکره نوآوری اجتماعی با میانجی گری سرمایه فکری
۳۲۸.
شناسایی رویکردهای استراتژیک جهت دار و نقش آنها در مدیریت تعالی سازمانی
۳۲۹.
بررسی تاثیر دورکاری کارکنان بر بهره وری سازمان
۳۳۰.
بررسی عامل کارپذیری بر توسعه اشتغال روستایی (مطالعه موردی روستای فشتکه خمام)
۳۳۱.
نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات ICT را بر توسعه منابع انسانی در شرکت
۳۳۲.
بررسی نقش عوامل موثر بر ایجاد شکاف مهارتی در بازاریابی دیجیتال
۳۳۳.
استفاده از طراحی محصول استراتژیکی برای ایجاد ارتباطات عمیق تر با مصرف کننده
۳۳۴.
بررسی رابطه متقابل میان متغیرهای عوامل برند، احساسات و عواطف و نیز عملکرد آن در خرید آنی
۳۳۵.
بررسی تاثیردو متغیر گرایشات ارزشی و استراتژیک بر رشد کسب و کارهای خانوادگی (مورد مطالعه صنعت پوشاک شهر تهران)
۳۳۶.
بررسی عوامل اثرگذار بر تعهد سازمانی با رویکرد نقش فرهنگ سازمانی
۳۳۷.
تاثیر ارزش شرکت و نسبت مخارج سرمایه ای بر وجه نقد نگهداری شده شرکت ها
۳۳۸.
تاثیر ارزش شرکت، نسبت مخارج سرمایه ای و اهرم مالی بر وجه نقد نگهداری شده شرکت ها
۳۳۹.
بررسی اثر هماهنگی راهبردی عناصر سازمانی بر عملکرد سازمان
۳۴۰.
تعریف رهبری اخلاقی و ارتباط آن با تعهد سازمانی کارکنان بانک ملی (مورد مطالعه شهر اهرم)
۳۴۱.
شناسایی و ارزیابی میزان تحقق یافتگی فرآیند یادگیری سازمانی
۳۴۲.
بررسی رابطه نقش رهبری تحول آفرین بر یادگیری و فرهنگ سازمانی
۳۴۳.
تفاوت هزینه استقراض از بانک و بازار سرمایه
۳۴۴.
بررسی تاثیرگذاری بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری با سازگاری اهداف در عملکرد شرکت
۳۴۵.
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی ادراک شده و تعهد سازمانی (مورد مطالعه بانک مرکزی ج ا ا)
۳۴۶.
تحلیل و مقایسه ی مولفه های کیفیت و قیمت پوشاک بر تصمیم خرید مشتری
۳۴۷.
بررسی تاثیر استراتژی برند و مدیریت دانش بر کیفیت ارائه خدمات (مورد مطالعه مخابرات اردبیل)
۳۴۸.
بررسی تاثیر رهبری قابل اعتماد بر عملکرد و رضایت شغلی: نقش واسطه ای توانمندسازی (مطالعه موردی سازمان تامین اجتماعی)
۳۴۹.
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رونق کسب وکار با استفاده از روش بازاریابی (کسب وکارهای شرق مازندران)
۳۵۰.
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات در پیشبرد اهداف کسب وکار الکترونیک با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی
۳۵۱.
تحلیل رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد کارکنان بیمه پاسارگاد استان مازندران
۳۵۲.
بررسی ارتباط ساختار مالکیت و کیفیت حسابرسی بر خطر سقوط قیمت سهام (مطالعه موردی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
۳۵۳.
ارائه مدل، طراحی و یکپارچه سازی سیستم های دورکار با تطبیقی از کاربری هوش مصنوعی مبتنی بر وب
۳۵۴.
بکارگیری بازنشستگان (سرمایه دانشی خبره) در ایجاد کسب و کار های نوین
۳۵۵.
تئوری نمایندگی در حسابداری و پیامدهای اقتصادی آن
۳۵۶.
استفاده از اینترنت اشیا به عنوان الگویی جدید در مدیریت منابع انسانی کسب و کارها
۳۵۷.
بررسی تاثیر مدیریت سرمایه در گردش بر نقدشوندگی سهام در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۳۵۸.
شادی آفرینی پایدار، راهبردی نوین در بازسازی کسب و کارها
۳۵۹.
بررسی تاثیر باورهای عملکردی و ذهنی بر روی حساسیت و ترجیح برند در تصمیمات خریداران سازمانی شرکت های ارائه دهنده خدمات حرفه ای در بازارهای صنعتی
۳۶۰.
تاثیر توانمندسازی گروه های آموزشی ابتدایی بر ارتقاء مهارت های حرفه ای معلمان مقطع ابتدایی شهرستان البرز استان قزوین
۳۶۱.
انتخاب شرکت بیمه گر ارائه دهنده خدمات با استفاده از روش AHP مطالعه موردی جهاد دانشگاهی
۳۶۲.
مداخله اختیاری مدیریت و نظارت کمیته حسابرسی: مطالعه صورت گرفته در بورس اوراق بهادار تهران
۳۶۳.
بررسی تاثیر مدیریت دانش و سیستم اطلاعاتی بر عملکرد کسب و کارهای فعال در شهرک صنعتی پرند با نقش میانجی توانمند سازی کارکنان
۳۶۴.
استقرار مدیریت کیفیت و نقش آن بر پایداری و عملکرد نوآورانه شرکت
۳۶۵.
بررسی رابطه بدبینی و کرختی سازمانی بر از خودبیگانگی کارکنان (مطالعه موردی: سازمان مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد)
۳۶۶.
مطالعه ای بر طرح جامع شهری در ایران با رویکردی بر طرح های توسعه شهری
۳۶۷.
تاثیر بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان
۳۶۸.
شناسائی و آنالیز استراتژیک گردشگری سلامت در ایران با روش SWOT
۳۶۹.
امکان سنجی تحقق مدیریت هماهنگ شهری (مطالعه ی موردی شهر تهران)
۳۷۰.
جایگاه دانشگاه در مدیریت دانش شهر هوشمند