عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر: می‌توان از ظرفیت روحانیت در خدمت‌رسانی به مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی در محلات استفاده کرد

مهندس حسن فخرایی با اشاره به‌ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی گفت: با توجه به شرایط موجود، اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی در جامعه ضروری است، زیرا موجبات گسترش فرهنگ نماز را فراهم می‌سازد و از بستر به وجود آمده می‌توان اجرای برنامه‌های فرهنگی را پیش برد.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر با قدردانی از زحمات رابط فرهنگی ستاد اقامه نماز دانشگاه در این مرکز اشاره داشت: کمتر از دو ماه از حضور حجت‌الاسلام مهران آژ به‌عنوان کارشناس فرهنگی این مرکز می‌گذرد که با حضور این روحانی جوان و خوش‌ذوق، نشاط و برکات فرهنگی زیادی در سطح مرکز بهداشت رواج پیداکرده است.
وی با تبریک به وی به مناسبت کسب رتبه برتر طرح مهرواره اوج در استان بوشهر بیان داشت: امید است باهمت و ظرفیت نمازگزاران مساجد نسبت به خدمت‌رسانی به  افراد و خانواده‌های محروم و کم برخوردار و خانواده‌هایی که نیازمند توجه هستند اقدام شود.
مهندس فخرایی توضیح داد: به عبارتی با اجرای طرح مهرواره اوج، افزون بر اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی تلاش می‌شود از ظرفیت روحانیت در خدمت‌رسانی به مردم، کمک در جهت رفع مشکلات محلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده می‌شود و مرکز بهداشت می‌تواند از این ظرفیت و در جهت دستیابی به اهداف خود و خدمت به قشر ضعیف جامعه حداکثر بهره‌برداری را به عمل آورد.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر افزود: جا دارد از زحمات این روحانی پرتلاش در برگزاری کمیته فرهنگی به‌صورت ماهیانه، برنامه‌ریزی جهت مناسبت‌های ملی و مذهبی، فعال نمودن پخش اذان و نماز جماعت، بیان مسائل شرعی و وصایای شهدا به‌طور خیلی مختصر بین دو نماز، برگزاری زیارت عاشورا به‌صورت هر هفته، فعال نمودن تابلو فرهنگی و نصب مطالب کاربردی (آیات قرآن، نهج‌البلاغه، وصایا شهدا و...) در آسانسور و برگزاری مسابقه نقاشی برای فرزندان کارکنان و... در این مدت کوتاه تقدیر و قدردانی نمود.
انتهای پیام/ا.س ۳۰۰۰