عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: نگاه ویژه‌ای برای حل مشکلات حوزه سلامت در مناطق کمتر برخوردار داریم

دکتر حسن ملکی زاده در دیدار با فرماندار شهرستان دیّر گفت: برای پیگیری و رفع مشکلات، در گام نخست، برنامه کوتاه‌مدت وجود دارد و با اجرای برنامه میان‌مدت و بلندمدت به رفع نیازهای مردم خونگرم شهرستان خوش‌بین هستیم.
دکتر ملکی زاده افزود: برای رفع مشکلات موجود یافتن راهکار اساسی در درجه اهمیت قرار دارد.
وی عنوان داشت: بررسی نقاط قوت و ضعف بیمارستان امام هادی (ع)، اورژانس، مراکز خدمات جامع سلامت و به‌ویژه مطالبات نیروی انسانی با حضور فرماندار محترم شهرستان دیّر و رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان زمینه‌ساز بهبود وضعیت موجود خواهد شد.

برنامه‌های مدیریت جدید حوزه سلامت برای رفع مشکلات امیدوارکننده است


فرماندار شهرستان دیّر نیز در این دیدار گفت: برای رفع مشکلات بهداشت و درمان در شهرستان دیّر، برنامه‌های مدیریت جدید حوزه سلامت امیدوارکننده است.
یونس باربرز با تقدیر ویژه از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: به همراه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر به احصاء مشکلات حوزه خود پرداخته‌ایم و برای رسیدن به راهکار مناسب در کنار تیم مدیریتی حوزه سلامت هستیم.
وی خاطرنشان کرد: یقیناً راهکارهای مطرح‌شده در این نشست موردبررسی قرار خواهد گرفت تا گامی دیگر برای افزایش رضایتمندی مردم برداشته شود.
فرماندار شهرستان دیّر به‌اتفاق رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برای بررسی مشکلات حوزه سلامت در دیّر با حضور در دفتر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با دکتر حسن ملکی زاده دیدار نمودند.


انتهای پیام/ م.پ-۱۰۲۵