عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

به مناسبت ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی از خانواده شهدای مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل تجلیل به عمل آمد

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل، روز چهارشنبه ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به مناسبت دهه مبارکه فجر طی جلسه‌ای در پردیس آموزش کشاورزی اردبیل با خانواده شهدا دیدار و از آن‌ها تجلیل به عمل آمد.

در این جلسه که با حضور دکتر حسین کربلائی خیاوی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل، حجت‌الاسلام دهقان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز، دکتر طلایی رئیس ایستگاه تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی آلاروق اردبیل، دکتر حسن پناه مشاور پژوهشی و جمعی از خانواده شهدا حضور داشتند، دکتر حسین کربلائی خیاوی اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و همه ما مدیون شهدا و خانواده بزرگ ایثارگران هستیم .

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را درزمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت درراه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و امنیت امروز کشور ناشی از ایثارگری و گذشت این عزیزان است، افزود: خانواده شهدا به خصوص پدران و مادران شهدا چشم و چراغ این انقلاب هستند و ما هر چه داریم به برکت خون پاک شهداست.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان‌ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز در این دیدار با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب‌اند، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در مرکز افزود: شهدا انسان‌های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آن‌ها وظیفه هر فردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین می‌کند. در انتهای جلسه از خانواده شهدای مرکز تجلیل به عمل آمد.