عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

از سوی شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس جنوبی صورت گرفت؛ اختصاص ۱۷ دستگاه پزشکی به بیمارستان دیر

احمد آخوندی در نشست با مدیرعامل شرکت دماوند انرژی عسلویه با اشاره به لزوم همراهی صنعت با محیط پیرامونی گفت: مردمان شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر میزبانانی خوب برای رشد و استمرار فعالیت صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه بوده‌اند و لازم است صنایع نیز رسالت خود را در مسئولیت‌های اجتماعی به‌خوبی ایفا نمایند.
وی افزود: در همین راستا شورای راهبردی پتروشیمی منطقه پارس در ۴ مرحله کمک‌هایی به حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیّر داشته است که در این مرحله ۱۷ دستگاه پزشکی به بیمارستان امام هادی (ع) اهدا نموده است.
آخوندی عنوان کرد: یک دستگاه خوانشگر دستگاه رادیولوژی، ۲ دستگاه الکتروشک، ۴ دستگاه مانیتورینگ پرتابل، ۴ دستگاه تنفس بای پب، ۴ دستگاه پمپ اینفوژن و ۲ دستگاه نوار قلب ازجمله تجهیزات پزشکی اهدایی به بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیّر است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با تاکید بر کمک‌های پایدار صنعت نفت به حوزه بهداشت و درمان گفت: همراهی و همکاری صنعت نفت در تقویت و توسعه حوزه بهداشت و درمان جنوب استان بوشهر خواست عموم مردم است.
آخوندی افزود: عمل به مسئولیت‌های اجتماعی توسط صنعت نفت درواقع کمک به خانواده بزرگ این صنعت در منطقه است چراکه باعث می‌شود خدمات بهداشتی و درمانی مطلوبی نیز کارکنان شاغل در فازها و خانواده آن‌ها ارائه شود.
مدیرعامل شرکت دماوند انرژی عسلویه و عضو شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس نیز در این نشست گفت: نقش و جایگاه مردم در پایداری کسب‌وکارها و همچنین رشد و توسعه فعالیت صنایع نفت انکارناپذیر است.
محمدرضا سمیعی افزود: مردم شریف شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر نیز با میزبانی تمام و کمال خود در این راستا نقش‌آفرین بوده و بر این امر صحه گذاشته‌اند.
وی اضافه کرد: شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس همواره سعی نموده رسالت خود را در مسئولیت‌های اجتماعی به انجام رساند هرچند که معتقد است شان و استحقاق مردم منطقه بسیار بالاتر است.
مدیرعامل شرکت دماوند انرژی عسلویه و عضو شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس ابراز امیدواری کرد: با تعامل و همکاری بیشتر گام‌های بعدی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیّر محکم‌تر و پایدارتر برداشته شود.
انتهای پیام/ ح.ن ۳۰۵۰