عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان خبر داد؛ خانه بهداشت گورک خورشیدی تنگستان افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تنگستان، مهندس ایرج زنده بودی گفت: همواره خانه‌های بهداشت به‌عنوان اولین محل مراجعه مردم برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی موردتوجه بوده، لذا برحسب جمعیت و نیاز مناطق مختلف خانه‌های بهداشت احداث و تجهیز شده‌اند که خانه بهداشت گورک خورشیدی نیز بر این مبنا شروع به کارکرده است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به‌ضرورت شروع به کارخانه بهداشت گورک خورشیدی با همکاری و مساعدت دهیاری و شورای اسلامی گورک خورشیدی مکانی به‌صورت استیجاری و موقت در اختیار خانه بهداشت قرار گرفت که این خانه بهداشت با مبلغ ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال تجهیز شد.
مهندس زنده بودی اظهار داشت: خیرین سلامت همواره به‌عنوان بازوهایی توانمند در کنار بهداشت و درمان حضورداشته‌اند و این بار نیز با همکاری خانواده محترم و خیر غاربی از ساکنین روستای گورک خورشیدی زمینی برای احداث خانه بهداشت تخصیص یافت که هزینه‌های احداث این واحد بهداشتی را نیز خود خیر برعهده‌گرفته است.
فرماندار تنگستان نیز گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی به نیازهای مردم پله به پله رسیدگی می‌شود و یکی از نیازهای به‌حق مردم رسیدگی به مسئله سلامت است که در این دو سالی که بیماری کرونا دنیا را فراگرفت مدافعان سلامت باروحیه جهادی، مردم‌داری خود را نشان دادند و در این راه شهیدان زیادی را تقدیم مردم و انقلاب کردند.
احمد لطفی بیان داشت: بسیار خرسند هستیم که حرکت دیگری در این منطقه برای مردم در حال انجام است و اهمیت خانه‌های بهداشت از این لحاظ است که هم یک مرکز آموزشی محسوب می‌شود و هم به‌عنوان یک مرکز درمانی خدمات شایانی را به مردم ارائه می‌کند

انتهای پیام/ن.ا ۳۰۱۰