عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

شصتمین سال جایزه البرز در اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می شود

بنیاد ملی البرز برگزار می نماید؛
شصتمین سال جایزه البرز در اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می شود
جایزه البرز ۱۴۰۱ « بخش نخبگان» باهدف تکریم اهالی علم و تجلیل از ۶۰ نفر از دانشمندان، نوآوران، دانشگاهیان و حوزویان برتر سراسر کشور، در مراسمی اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود .
مفداایران- جایزه البرز ۱۴۰۱ « بخش نخبگان» باهدف تکریم اهالی علم و تجلیل از ۶۰ نفر از دانشمندان، نوآوران، دانشگاهیان و حوزویان برتر سراسر کشور، در مراسمی اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود .
به گزارش مفدا ایران، بنیاد فرهنگی البرز در راستای تحقق امینانه نیت واقف "زنده یاد حسینعلی البرز" و همچنین به مناسبت تقارن با شصتمین سال تاسیس این بنیاد، آئین "جایزه البرز ۱۴۰۱" ( بخش نخبگان) را با هدف تکریم اهالی علم و تجلیل از ۶۰ نفر از دانشمندان، نوآوران، دانشگاهیان و حوزویان برتر سراسر کشور طی مراسمی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد کرد .
در راستای تحقق امینانه نیت واقف، مقرر است در سال آتی و به مناسبت تقارن با شصتمین سال تاسیس بنیاد فرهنگی البرز، آئین «جایزه البرز ۱۴۰۱» ( بخش نخبگان) باهدف تکریم اهالی علم و تجلیل از ۶۰ نفر از دانشمندان، نوآوران، دانشگاهیان و حوزویان برتر سراسر کشور، طی مراسمی در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد .
مهلت ثبت‌نام و ارسال مدارک حداکثر تا ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تعیین شده است که باتوجه ‌به لزوم پالایش مستندات دریافتی و راستی‌آزمایی آنها از طریق استعلام از مراجع ذیربط و انجام داوری، این زمان به ‌هیچ‌ عنوان تمدید نشده و راس تاریخ اعلام شده، سایت ثبت‌نام بسته خواهد شد .