عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ؛ پس از ۶۰ روز تعداد فوتی‌های استان به ۲ مورد رسید/ ۱۳۵ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند

دکتر جعفر زارعی زاده در مصاحبه با خبرنگار وبدا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شده‌اند که ابتلای ۷ مورد از آن‌ها به کرونا مثبت، قطعی بوده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون ۱۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌ مراقبت‌های ویژه کرونایی، ۱ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

افزایش موارد فوتی در استان


دکتر زارعی زاده درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده، بیان کرد: متاسفانه امروز ۲ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا ۲ آقا با ۷۴ و ۷۲ سال سن با سابقه بیماری کلیوی و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۴۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۱۳ مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.
دکتر زارعی زاده افزود: تا کنون ۲۰۴۱  نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.
وی خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۹۴۷۹۹ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/ ز.ح.۱۰۲۷