عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

باید به دنبال راهی بود تا زمینه استفاده از تسهیلات بانکی بیشتر برای کارکنان فراهم شود


وبدا؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: باید به دنبال راهی بود تا ضمن رعایت قوانین و در چارچوب مقررات زمینه استفاده از تسهیلات بانکی بیشتر برای کارکنان را فراهم نمود .
به گزارش وبدا؛ دکتر ارسلان خالدی فر در دیدار با مدیر کل بانک قرض الحسنه رسالت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه، بانک رسالت تاکنون در انجام رسالت خود موفق عمل نموده و مشتریان این بانک از عملکرد آن راضی هستند افزود: توسعه این بانک در نقاط مختلف بویژه مناطق روستایی و کمتر برخودار می تواند از مشکلات مالی و در تامین هزینه های پیش بینی نشده مانند هزینه های درمانی خانواده ها بسیار راه گشا باشد.
وی تصریح کرد: بدون شک کاری که در آن رضایت بندگان خداوند فراهم شود، منجر به رضای الهی خواهد شد و برکت، خیر و توفیقاتی که در آن حاصل می شود بیشتر است.
وی گفت: در نظر گرفتن سود کمتر و توجه به مسائل شرعی از جمله مسائلی است که در بانکداری اسلامی مد نظر قرار گرفته و رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان یادآور شد، افزایش تعامل بین دانشگاه و بانک ها و پرداخت تسهیلات به کارکنان با توجه به تاخیر طولانی مدت در پرداختی ها می تواند بخشی از مشکلات مالی این عزیزان را حل نماید.
وی اضافه کرد: توجه به مطالبات پرسنل بویژه طی دو سال اخیر که کادر درمان، پرستاران، پرسنل و تمامی نیروهای خدماتی با ایثار و از خود گذشتگی، تعهد خود را به خدمت نشان داده اند و حتی خیلی از آنها در این مسیر بیمار و دچار عارضه های شدید شدند و برخی جان خود را از دست دادند، وظیفه ما در دانشگاه و سایر ارگان هایی است که به نحوی می توانند به این قشر خدمت ارائه نمایند.