عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

در نخستین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد؛ آیین دیدار با فرزند روح‌الله در جوار قطعه شهید گمنام پردیس دانشگاه / گزارش تصویری

در ابتدای این آیین، فجر آفرینان نظام سلامت استان بوشهر، مسیر ورودی پردیس دانشگاه تا قطعه شهید گمنام را به‌صورت کارناوال خودرویی به همراه پخش نماهنگ‌های فجرانه و ترانه‌های نوستالژیک و خاطرانه دهه فجر طی کرده و صدای بوق اتوبوس‌های دانشجویی نیز هم‌زمان با به صدا در آمدن سوت قطارها و بوق کشتی‌ها در فضای دانشگاهی طنین‌انداز شد.
در ادامه، پس از حضور اهالی فجرآفرین نظام سلامت استان بوشهر در جوار قطعه شهید گمنام سایت پردیس، محسن زارعی آیاتی از سوره فجر را به روح مَطهر امام راحل و شهدای والامقام انقلاب و سلامت هدیه نمود.
سپس سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و نماهنگ "ای ایران ای مرز پرگهر" به‌صورت جمعی و گروهی به همراه رقص پرچم سه رنگ سربلندی ایران اسلامی توسط شرکت‌کنندگان در یوم‌الله دوازدهم بهمن‌ماه اجرا شد.
استقرار میز سلامت توسط سیده فاطمه حسینی نیا دانشجوی رشته مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به‌منظور ارائه خدمات عرصه سلامت از دیگر بخش‌های آیین دیدار با فرزند روح‌الله به شمار می‌رفت.
در ادامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رنجبر از کارشناسان دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، ضمن تبریک ایام خجسته و فرخنده دهه فجر، به بیان دستاوردها و ظرفیت‌های بیشمار انقلاب اسلامی اشاره نمود.
گفتنی است در پایان این آیین، برپایی نمایشگاه صعود ۴۰ ساله و ادای احترام و تجدید پیمان مدیران،اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشان صورت پذیرفت.

انتهای پیام/