عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان خبر داد؛ اهداء یک دستگاه اتوکلاو و ۲۰ عدد کپسول اکسیژن به بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان

شهرام جلال پور در گفتوگو با روابط عمومی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان افزود: یک دستگاه اتو کلاو رومیزی از نوع کلاس "ب"و همچنین بیست عدد کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان با پیگیری‌های بیمارستان از طرف شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی به بیمارستان اهداء شد.
جلال پور با اشاره به اهمیت اتو کلاو در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی بیان کرد: اتو کلاو اهدایی از نوع رومیزی و از کلاس "ب" بوده و در اتاق عمل چشم‌پزشکی بیمارستان گنجی مورداستفاده قرار گرفت.
وی همچنین ضمن اشاره به روند رو به رشد موارد بستری بیماران کرونایی با سویه جدید اُمیکرون و احتمال ورود به پیک ششم کرونا اظهار کرد: یکی از نیازهای ضروری و همیشگی بیماران کرونایی فارغ از نوع واریانت ویروس، استفاده از اکسیژن برای درمان بیماران کرونایی است لذا نیاز به کپسول اکسیژن به‌عنوان پشتوانه کمکی برای اکسیژن سانترال بخش‌ها درمانی بیمارستان همواره مدنظر بوده و هست.
جلال پور ضمن اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ مستقر در منطقه در خصوص جامعه خود گفت: انتظار می‌رود که در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا که به‌تبع هزینه‌های دارو و تجهیزات بیمارستان‌ها چندین برابر شده این نهادها و ارگان‌ها همواره در کنار مراکز تامین سلامت جامعه بوده و در راستای تامین سلامت آحاد جامعه، کادر درمان را تنها نگذارند.
سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان از مسئولین شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس جنوبی تقدیر و تشکر کرد و خواستار تداوم کمک‌ها به‌نظام سلامت شد.
انتهای پیام/ ب.ا- ۴۰۸۰