عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

شرکت فعال اعضا هیات علمی و محققان مرکز در دومین وبینار مجازی برنامه تحول کشاورزی با رویکرد جهادی با هدف هم‌اندیشی برنامه‌های راهبردی و طرح‌های کلان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل وبینار مجازی برنامه تحول کشاورزی با رویکرد جهادی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با حضور مسئولین سازمان تحقیقات کشاورزی و مدیران ستادی و نمایندگان موسسات، مراکز ملی و استانی تحقیقاتی، آموزشی و ترویجی کشور  با هدف هم‌اندیشی ذیل برنامه‌های راهبردی و طرح‌های کلان، به صورت مجازی از ۲ الی ۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شد. در این نشست اعضاء هیات علمی و محققان پژوهشی و آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل از بخش‌های مختلف تحقیقاتی شرکت فعال داشتند.

در این نشست‌ها کارگروه‌های تخصصی زراعت شامل غلات، سیب‌زمینی و سبزی و صیفی، دانه‌های روغنی، چغندرقند، پنبه، منابع طبیعی، دام و طیور، گیاه‌پزشکی، فنی و مهندسی کشاورزی و ... با توجه به موضوع و هدف برنامه در جلسات حاضر شده و چالش‌ها و اقدامات اثربخش تحقیقاتی، آموزشی و ترویجی لازم برای حل آن‌ها را با استفاده از خرد جمعی علمی کلیه محققین استان اردبیل پیشنهاد دادند.

مقرر شد با کمک نمایندگان بخش‌ها و واحدهای تحقیقاتی و ترویجی فرم‌های مربوطه تکمیل و در اختیار دبیر کارگروه قرار گیرد تا برای تدوین ویراست دوم سند تحول کشاورزی استان به مبادی ذیربط ارسال گردد.