عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر؛ افزایش تعداد بستری‌ها در بیمارستان های استان به ۷۴ بیمار/جان باختن ۱ هم استانی دیگر

دکتر جعفر زارعی زاده در مصاحبه با خبرنگار وبدا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شده‌اند که ابتلای ۸ مورد از آن‌ها به کرونا مثبت، قطعی بوده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون ۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.
دکتر زارعی زاده درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده، بیان کرد: متاسفانه امروز ۱ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا آقایی با ۷۴ سال سن با سابقه بیماری زمینه ای سرطان و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۳۴ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۸ مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.
دکتر زارعی زاده افزود: تا کنون ۲۰۳۷  نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.
وی خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۹۱۱۶۲ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

زنگ هشدار در استان بوشهر به صدا درآمد


دکتر زارعی زاده گفت: طبق آخرین وضعیت کووید۱۹ در کشور متاسفانه از تاریخ ۸ بهمن ماه، ۴ شهرستان‌ استان بوشهر از وضعیت زرد کرونایی به نارنجی خطرناک درآمده ، همچنین ۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۳ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی است.
وی اظهار کرد: اکنون شهرستان‌های گناوه، دشتستان، بوشهر و تنگستان در وضعیت نارنجی و خطرناک کرونایی بوده که از هم استانی‌های شریف خواهشمندم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده تا شاهد پیک ششم کرونا در استان نباشیم.

انتهای پیام/ ز.ح.۱۰۲۷