عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر؛ ساماندهی نیروی انسانی در اولویت کاری دانشگاه خواهد بود/گزارش تصویری

در دومین روز کاری در این نشست صمیمی، دکتر حسن ملکی زاده اظهار کرد: نگاه ما به رفع مشکلات بوده و وظیفه خود می دانیم که در امر مهم بهداشت، درمان و سلامتی مردم شریف استان بوشهر از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
وی در مورد پرداخت مطالبات نیروهای قراردی۸۹ روزه، حجمی و شرکتی افزود: مطالبات و معوقات نیروهای قراردادی ۸۹ روزه کادر درمان در اولویت پیگیری‌های دانشگاه از مراجع ذی ربط بوده و انشاالله با تدابیر مناسب ضمن ارائه خدمات شایسته در بیمارستان‌ها بویژه با نگاه آمادگی در دوران کرونا  پیگیری‌های موثر انجام خواهد شد و ارتباط مستمر با نمایندگان گروه پرستاری ادامه خواهد داشت.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: شعار اصلی و اولویت اینجانب، ارتقاء کیفیت خدمات سلامت به مردم بوده که این امر تنها با ایجاد رضایتمندی پزشکان، اعضای هیات علمی، کارکنان، پیراپزشکان، پرستاران، بهیاران، همکاران حوزه بهداشت، بهورزان و سایر گروه‌های خدوم حوزه سلامت محقق می شود.
دکتر ملکی زاده بیان کرد: تلاش و پیشگیری هایی در جهت حل مشکلات در حوزه اعتبارات عمرانی، دارو و نیروی انسانی با همکاری استاندار محترم و وزارت بهداشت در حال انجام است.

انتهای پیام/ز.ح.۱۲۷