عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

مراسم بزرگداشت روز زن و مادر در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل برگزار شد

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا «س» و بزرگداشت روز مادر مراسم باشکوهی دوشنبه ۴ بهمن‌ماه سال جاری با حضور بانوان و کارکنان در سالن کنفرانس مرکز برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل در این آئین دکتر حسین کربلائی خیاوی رئیس مرکز طی سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه و روز زن از جایگاه زن و ارزش والای آن و الگوی زنان اسلام و جهان حضرت فاطمه زهرا «س» سخنانی ایراد و بر نقش زنان در خانواده به عنوان مادر و در محیط کار به عنوان خلاق و صبور با توجه به خصوصیات ذاتی زنان اشاره نمود.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) اسوه و الگویی کامل در فضیلت و کمال است. ایشان تنها مسلمانی هستند که پدر بزرگوارشان پیامبر خدا، همسرشان یکی از امامان معصوم و خود نیز از معصومین بودند. بانویی که در دامان حضرت خدیجه (س) اولین بانوی مسلمان و همسر پیامبر اکرم (ص) و در کانون نخستین خانواده اسلامی متولد شد.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل از تلاش‌ها و زحمات تمامی همکاران اعم از کارمندان و اعضای هیات علمی مرکز تشکر و قدردانی نمود و بر نقش سازنده آنان در جامعه تاکید کرد .

در این جلسه نیز حجت‌الاسلام دهقان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز نیز بر رابطه و عشق عمیق زنان به باورهای زندگی تاکید و نقش زن را در بالا بردن شخصیت مردان ستودنی دانست. وی همچنین به خصائص و الگوی حضرت فاطمه نیز اشاره و نمونه بودن ایشان در نزد خداوند را به خاطر این خصائص برشمرد . در پایان این مراسم از بانوان مرکز با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.