عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی

حضور دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویی

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از برنامه‌ریزی جهت حضور تیم دانشگاه علوم پزشکی استان در چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویی خبر داد و گفت: در حال آماده شدن برای حضور در این رقابت‌های علمی هستیم و تیم دانشگاه با ۱۲۰ نفر عضو اولیه از دانشجویان تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، دکتر «مهران وطنچیان یزدی» با بیان این که آموزش‌های این دانشجویان در دو بخش عمومی و اختصاصی آغاز شده است، افزود: ۲۰ فروردین ماه با برگزاری آزمونی ۳۰ نفر از دانشجویان انتخاب و برای شرکت در المپیاد به دانشگاه منطقه معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه این المپیاد سالیانه برگزار می شود و هر سال خراسان شمالی در این رقابت ها حضور دارد، اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان سابقه درخشانی در این رقابت های علمی داشته و هر سال موفق به کسب مدال های انفرادی و گروهی و دیپلم افتخار شده است.

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی یادآوری کرد: مرحله اول المپیاد علمی دانشجویان ۱۹ خرداد سال ۱۴۰۱ کشوری برگزار می شود و ۵۸۰ نفر از منتخبان سراسر کشور به مرحله دوم رقابت های راه می یابند.

دکتر وطنچیان با بیان این که المپیاد علمی حضوری و در مرکز آزمون دانشگاه بجنورد برگزار می‌شود، ابراز کرد: اما دانشجویان استان در دیگر دانشگاه‌ها و دانشجویان دیگر استان‌ها هم به شکل میهمان می‌تواننند در مرکز آزمون استان حضور و در آزمون شرکت کنند.