عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

مراسم معارفه سرپرست دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی

در هیئت رئیسه دانشگاه ایران برگزار شد:
مراسم معارفه سرپرست دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی
مراسم معارفه سرپرست و تکریم رئیس سابق دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران: مراسم معارفه سرپرست و تکریم رئیس سابق دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی روز یکشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد و دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس دانشگاه در این جلسه بیان کرد: سلامت و امنیت غذایی یکی از مهم ترین مباحث دانشگاه های علوم پزشکی است ولی با توجه به اهمیت موضوع؛ کارگروه سلامت و امنیت غذایی به عنوان یک مجموعه جداگانه تحت نظر ریاست دانشگاه قرار دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن قدردانی از زحمات دکتر امیر حسین جلالی ندوشن، دکتر فاطمه رضوان مدنی را به عنوان سرپرست دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه منصوب کرد .
واگذاری مسئولیت دبیرخانه استان به دانشگاه علوم پزشکی ایران
سپس  دکتر امیر حسین جلالی ندوشن؛ رئیس سابق دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی از نگاه مثبت ریاست دانشگاه به این دبیرخانه تقدیر واعلام کرد: مسئولیت دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان تهران از سال آینده به دانشگاه علوم پزشکی ایران محول می شود که امید است با حمایت بیشتر از این حوزه و جذب نیروی انسانی متخصص و سیاست گذار، دانشگاه بتواند نقش موثرتری در این راستا ایفاء کند.
در ادامه دکتر فاطمه رضوان مدنی؛ سرپرست جدید دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه از حسن اعتماد ریاست دانشگاه تقدیر کرد و افزود: شورای عالی سلامت و امنیت غذایی نقش مهمی را در نظام سلامت بر عهده دارد که کسب موفقیت در این زمینه نیازمند همکاری بیشتر معاونت های بهداشت، درمان و غذاو دارو است.
دکتر رضوان مدنی با تاکید بر سطح ارتقاء سطح سلامت اظهار کرد: امیدوارم با هماهنگی های بین بخشی بتوانیم سرفصل های این کارگروه راعملیاتی و به عنوان الگو در سطح کشور، عدالت در سلامت را اجرا کنیم.

پایان خبر:
مرضیه ره نورد