عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

ارایه خدمات مشاوره ای در کلینیک تخصصی تغذیه و رژیم درمانی دانشکده تغذیه



خدمات مشاوره تغذیه و رژیم درمانی به صورت حضوری یا مجازی توسط کلینیک تخصصی تغذیه و رژیم درمانی دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تعرفه دولتی ارایه می شود.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ، کلینیک تخصصی تغذیه و رژیم درمانی دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سال ۱۳۷۹ به عنوان اولین کلینیک تخصصی تغذیه و رژیم درمانی در کشور ایجاد شد و هم اکنون  روزهای شنبه تا چهارشنبه  از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر به ارایه خدمات مشاوره ای در زمینه تغذیه و رژیم درمانی به مراجعان می پردازد.

در این کلینیک تخصصی توسط اساتید و کارشناسان ارشد دانشگاه مشاوره و رژیم درمانی به مراجعان درخصوص بیماری های گوارشی، کبدی، کلیوی، دیابت، قلب و عروق، چاقی و لاغری، مغز و اعصاب، اختلالات متابولیک مادرزادی ارثی و همچنین  مادران باردار، شیرده، کودکان و نوجوانان، سالمندان، ورزشکاران، جانبازان و معلولان با تعرفه دولتی ارایه می شود.

براساس این گزارش در  کلینیک مذکور پذیرش متقاضیان به صورت آنلاین و تجویز رژیم های درمانی به صورت حضوری یا مجازی انجام می شود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پست الکترونیکی info@nnftri.ac.ir با شماره  ۲۲۳۷۶۴۲۰ -۰۲۱  اقدام کرده یا به کلینیک مذکور به نشانی شهرک قدس( غرب )، بلوار شهید فرحزادی، خیابان شهید حافظی( ارغوان غربی )، خیابان باران مراجعه کنند .

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع