عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

بازدید نماینده سازمان خوار و بار جهانی (فائو) از پایگاه تحقیقاتی امور دام جهادآباد مشگین شهر وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل چهارشنبه ۲۹ دی ماه سال جاری نماینده سازمان خوار و بار جهانی با حضور در پایگاه امور دام جهادآباد مشگین شهر وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل از تاسیسات و شتران موجود در آن پایگاه بازدید نمود.

در این بازدید که دکتر ابرغانی عضو هیات علمی بخش علوم دامی مرکز، معاون مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مشگین شهر و سرپرست ایستگاه تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی مشگین شهر حضور داشتند، وی توضیحات مبسوطی را در مورد اهمیت پایگاه امور دام جهادآباد و طرح‌ها و پروژه‌ای تحقیقاتی اجرا شده را ارائه کرد. همچنین به همکاری‌های مشترک با دانشگاه تهران در انتقال جنین و تولد ناقه‌های دورگ در این پایگاه پرداخت. در پایان نماینده فائو پس از استماع مطالب ارائه شده از طرف همکاران مرکز، وجود این پایگاه شتران دوکوهانه را مهم دانسته و برای گسترش فعالیت‌های زیرساختی و تحقیقاتی این پایگاه قول مساعد داد.