عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

گرامیداشت روز زن و مادر در بیمارستان شهدای تجریش



مدیر بیمارستان شهدای تجریش به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادربا اهدای گل از تلاش کارکنان این مرکز تقدیر کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان شهدای تجریش، دکتر خادمی مدیر بیمارستان و بازگیریان مترون مرکز در حرکتی نمادین ضمن حضور در بخشهای مختلف از تلاش تمامی کارکنان درمانی و اداری و پشتیبانی تقدیر کردند.

دکتر خادمی مدیر بیمارستان ضمن تبریک روز زن و مادر، تلاش‌های بی‌وقفه مدافعان سلامت در پاندمی کرونا را ستودنی برشمرد که با اخلاص و ایثار در بخش های کرونا حضور یافته و از جان خویش گذشتند تا به ارایه مراقبت و خدمت رسانی به بیماران بپردازند.

در این اقدام نمادین مدیر و مترون بیمارستان به رسم یادبود و قدردانی به تمامی کارکنان بیمارستان گلدان گلی اهدا کردند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع