عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فسا و مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر

دکتر وکیل سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فسا و حجت الاسلام یعقوبی مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در پیامی مشترک، ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را تبریک گفتند.

به گزارش وب دا فسا؛ متن این پیام به شرح ذیل است:

میلاد باسعادت اسوه مکارم و قله رفیع فضائل، یاس نبی، عطای سبحان، کوثر قرآن، صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه زنان و مادران سرزمینمان، همکاران بزرگوارمان بانوان مدافع صحت و سلامت این سرزمین و به ویژه مادران و خواهران و همسران شهدای دفاع از وطن و حرم و سلامت تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

توجه به شخصیت نورانی حضرت فاطمه (س) که حجت خدا بر ائمه معصومین علیهم السلام بود نه فقط برای زنان ما که برای همه آحاد مرد و زن مسلمان و بلکه هر انسان جویای حقیقت، سرمایه ارزشمندی است که قادر است انسان و انسانیت را از غبار انحرافات رهایی بخشیده و او را به سر منزل مقصود رهنمون گردد.

زمانی که در تاریخ سراسر افتخار کشورمان می نگریم در دوره های مختلف از جمله مبارزات بر علیه طاغوت، پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تا روزهای نفس گیر مقابله با ویروس منحوس کرونا و تلاش برای تامین سلامت مردم، سرشار از صبر، ایثار، اشک و لبخند و تلاش های موثر زنان و مادرانی است که با تاسی از سرور بانوان دو عالم(س) قهرمانانه درخشیده اند و قهرمان ‌های سرزمین مادری را در دامان پر مهر خویش پرورانده اند.

بی شک بخش اعظم فعالین عرصه سلامت و شاغلین دانشگاه علوم پزشکی، بانوان سخت کوش و پرتلاشی هستند که با تاسی از حضرت زهرا (س) برای ارایه خدمت به مردم از هیچ کوششی فروگذار نیستند .

روزتان را با آرزوی بهترین ها صمیمانه تبریک عرض می کنیم.