عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

با همکاری گروه جهادی شهید غلامرضا باصولی انجام گرفت؛ ارائه بیش از ۱۰۰۰ خدمات پزشکی و بالینی رایگان به عشایر بخش بوشکان دشتستان/ گزارش تصویری

ماریا خویش دوست در گفتوگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اظهار داشت: خدمات پزشکی، دندانپزشکی و بالینی توسط پزشکان متخصص و عمومی، کارشناسان سلامت روان و تغذیه در بخش بوشکان شهرستان دشتستان ارائه شد.
وی گفت: گروه جهادی شهید غلامرضا باصولی در راستای خدمت‌رسانی در مناطق کم برخوردار اقدام به فراخوان و اعزام پزشکان متخصص جهت عشایر روستاهای شلدان و ایلشهر در بخش بوشکان به مدت دو روز کرده است.
خویش دوست تصریح کرد: در این اردوی جهادی با مستقر شدن ۴ پزشک متخصص (زنان و زایمان، ارتوپد، اطفال، کلیه و مجاری)، کلینیک سیار دندانپزشکی، پزشکان عمومی و همچنین دو کارشناس سلامت روان و تغذیه شاغل در شبکه بهداشت و درمان در حدود هزار و ۱۰۳ خدمت پزشکی، دندانپزشکی و بالینی به بیماران ارائه شد.
وی همچنین بیان کرد: استقبال عشایر و مردم محلی از حضور پزشکان متخصص در این بخش بسیار خوب بوده و رضایت‌مندی مردم را در پی داشته است و باعث شده که در این ایام کرونایی بیماران برای دریافت خدمات تخصصی به سطوح دیگری ارجاع داده نشوند و خدمات را در محل خود دریافت کنند.
خویش دوست اظهار کرد: در طی روزهای ۲۸ و ۲۹ دی‌ماه، کلینیک سیار دندانپزشکی همراه با تجهیزات کامل و دستگاه رادیولوژی در شهر بوشکان جهت خدمت‌رسانی بهتر به عشایر این بخش مستقر بوده است و به ۱۹۶ نفر خدمات ارائه کرده‌اند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطرنشان کرد: تمامی خدماتی که در این بخش ارائه‌شده به‌صورت رایگان بوده و امیدواریم با همکاری گروه جهادی شهید غلامرضا باصولی طبق برنامه زمان‌بندی‌شده، در دیگر مناطق کم برخوردار هم بتوانیم پزشکان متخصص را مستقر نماییم.
خویش دوست از همکاری صمیمانه دهیاری، اعضای شورای اسلامی و شهرداری، مدیر مدرسه شبانه‌روزی آیت سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت بوشکان و بهورزان خانه‌های بهداشت ایلشهر و شلدان تشکر و قدردانی کرد که با تلاش شبانه‌روزی خود، خدمات مطلوبی به مردم این منطقه ارائه شد.

انتهای پیام/س.غ ۳۰۳۰