عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

امام جمعه شهرستان میامی :علائم حسن اخلاق همراه بودن با مردم است.

امام جمعه میامی افزود: در قرآن کریم هم بعد از سوره حمد، خداوند به ارتباط با خودش، ارتباط با عالم قیامت و ارتباط با مردم را مطرح می‌کند و انقلاب ما هم با توکل به خدا و امدادهای غیبی و رهبری امام انقلاب (ره) و مقام معظم رهبری، این دو به عنوان مهمترین اصل به وجود آمدن انقلاب و تثبیت انقلاب و استمرار انقلاب، به نقش مردم بعنوان یکی از مهمترین مولفه های اقتدار بخشی به نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: که واقعاً نظام ما به تمام معنا، یک نظام مردمی است و مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که محاسبات غلط دشمنان یکی از مهمترین عامل ناکامی دشمنان و در راس آن هم استکبار است.

حجت الاسلام و المسلمین صفائی پور ادامه داد که یکی از آن محاسبات غلط دشمن با همه ادعایی که دارند اینست که نتوانستند به خوبی وضعیت کشور ایران و مردم را ارزیابی بکند.چرا که در قاموس آنها چیزی به عنوان توکل] ایمان، ایثار و از خودگذشتگی وجود ندارد.

ایشان دومین اشتباه محاسباتی دشمن را عدم شناخت از مردم ایران دانست و گفت: آنها چشم دیدن اجتماعات بزرگی همچون اربعین، محرم، اعتکاف و انتخابات و مناسبت‌های ملی که در کشور برگزار می‌شود را ندارند، همه این موارد، عوامل و مولفه و امتیازات و تفاوت انقلاب اسلامی با جهانی که ما امروز با آن روبرو هستیم، می باشد.

امام جمعه میامی بیان داشت: بنابراین ملت و مردم ما در کشور خیلی مهم هستند و هیچ کس نباید از مردم غفلت بکند. توده مردم با همه گرایش‌ها و با همه سلیقه ها باید مورد توجه مسئولان باشند.

وی افزود: از علائم حسن اخلاق همراه بودن با مردم است. حالا که ما توفیق خدمت را پیدا کردیم و فرصت هم بسیار زود میگذرد، پس تمام همت، تلاش و اهتمام را باهم پوشی، هم افزایی و با همفکری از همه ظرفیت‌ها مردمی در جهت توسعه همه جانبه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و مخصوصاً در حوزه امنیت و بهداشت و سلامت باید استفاده بکنیم.

حجت الاسلام و المسلمین صفائی پور ، ضمن تبریک انتصاب شایسته به دکتر شیبانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، با توجه به روحیه جهادی، روحیه خدمت ، روحیه دلسوزی و همیشه در دسترس بودن، تقاضا می‌کنم، نگاه ویژه ای به حوزه بهداشت و درمان با توجه به اینکه شهرستان میامی، یکی از شهرستانهای کمتر توسعه یافته است داشته باشند و دور از از شاخصه ها و استانداردهای بهداشتی به این منطقه التفاط بیشتر نمایند و دغدغه مردم را کم بکنند و در جهت اعتلای بهداشت و درمان و سلامت منطقه تلاش نمایند.

ایشان در پایان از زحمات دکتر محمدحسنی تشکر و آرزوی موفقیت برای دکتر مصری پور به جهت قبول مسئولیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان میامی نمودند.