عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان: تزریق دوز سوم واکسن کرونا کمک به تداوم روند ایمنی همگانی است

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تنگستان، مهندس ایرج زنده بودی گفت: عده‌ای با تبلیغات گسترده می‌خواستند سد راه انجام واکسیناسیون عمومی شوند اما دیدیم که انجام واکسیناسیون موجب شد تا بار بیماری تا اندازه بسیار زیاد و محسوسی کاهش یابد و ارمغان آور سلامتی برای مردم باشد.
وی ادامه داد: امروز واکسیناسیون عمومی و کمک آن به‌ سلامت مردم، خط بطلانی است بر ادعای دروغین افرادی که نمی‌خواستند مردم از گزند این بیماری دور باشند و دیدیم که مردم با هوشیاری و اعتماد به کادر بهداشت و درمان با آنان همگام و هم مسیر شدند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان اظهار داشت: امروز نیز مانند گذشته از مردم می‌خواهیم این دستاورد به‌دست‌آمده را حفظ کنند و با دریافت دوز سوم واکسن کرونا، گام محکم‌تری در جهت سلامت عمومی بردارند.
مهندس زنده بودی تصریح کرد: مراکز واکسیناسیون در شهرهای اهرم و دلوار و در سایر نقاط شهرستان تنگستان، در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت دایر هستند و آماده خدمت‌رسانی به مردم می‌باشند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان بیان داشت: همه ما به امید روزی که این بیماری از سطح جامعه پاک و ریشه‌کن شود تلاش می‌کنیم و به‌عنوان یک سرباز آماده فدا کردن جان خود در راه مردم مانند سایر همسنگران شهیدمان هستیم و در این راه لحظه‌ای درنگ و کوتاهی نخواهیم کرد، لذا همراهی و همگامی مردم با ما موجب قوت قلب ما در سنگر بهداشت و درمان خواهد شد.


انتهای پیام/ ن.ا ۳۰۱۰