عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

تاکید معاون امور بهداشتی دانشگاه بر اهمیت بروز رسانی بسته خدماتی بهداشت دهان و دندان



معاون امور بهداشتی دانشگاه در دیدار با مدیرگروه سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی دانشکده دندانپزشکی بر اهمیت بهداشت دهان و دندان و ضرورت بروز رسانی بسته خدماتی مربوطه تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت امور بهداشتی، جلسه هماهنگی و همکاری های مشترک بین معاونت بهداشت و دانشکده دندانپزشکی درخصوص  استفاده از ظرفیت فاز۱۱ پردیس به عنوان آزمایشگاه جمعیت یا population lab در معاونت امور بهداشتی برگزار شد.

دکتر سهرابی در این نشست هم اندیشی با اشاره به اهمیت بهداشت دهان و دندان به روز رسانی بسته خدماتی را ضروری دانست.

وی ضمن بیان توضیحاتی درخصوص استفاده از ظرفیت مرکز مشارکت‌های مردمی برای انجام مداخلات لازم در این زمینه بر لزوم همکاری‌های مشترک بین معاونت بهداشتی و دانشکده دندانپزشکی تاکید کرد.

در ادامه نشست دکتر خوشنویسان مدیرگروه سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی دانشکده دندانپزشکی و سایر اساتید بخش COH ضمن بیان مطالبی به ارایه تجارب موفق خود در زمینه اجرای مداخلات مختلف پرداختند.

دکتر جانبازی مشاور و معاون اجرایی معاونت بهداشتی نیز  در نشست مذکور به بیان توضیحاتی درخصوص استفاده از ظرفیت خانه‌های سلامت شهرداری و سامانه سنجش سلامت مدارس پرداخت و بر لزوم بازنگری و مدل سازی آموزشی براساس گروه های هدف تاکید کرد.

سپس اعضای حاضر در نشست به بحث و تبادل نظر در مورد چالش‌ها و مشکلات اجرایی طرح‌ها و برنامه‌های کشوری سلامت دهان و دندان پرداختند.

براساس این گزارش نشست مذکور با حضور دکتر سهرابی معاون امور بهداشتی دانشگاه، دکتر جانبازی مشاور و معاون اجرایی معاونت، دکتر خوشنویسان مدیرگروه سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی دانشکده دندانپزشکی، دکتر طاهری رییس گروه سلامت دهان و دندان  و جمعی از اساتید و کارشناسان برگزار شد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع