عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

تزریق واکسن کرونا در شهرستان فسا از مرز ۳۲۰ هزار دز گذشت/بیش از ۳۱ هزار نفر سه دز واکسن را دریافت کردند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با استقبال گسترده همشهریان، تا ۱۸ دی ماه سال جاری، ۳۲۱ هزار و ۱۷۰ دز واکسن به گروههای هدف این شهرستان تزریق شده است.

به گزارش وب دا فسا؛ دکتر محمدکاظم وکیل افزود: در این مدت تعداد ۱۵۲ هزار و ۲۹۴ نفر دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند که به ۱۳۷ هزار و ۴۰۲ نفر از آنها دز دوم و ۳۲ هزار و ۱۷۰ نفر نوبت سوم واکسن نیز تزریق شده است .

وی با اشاره به شیوع کرونای امیکرون در کشور و شناسایی مواردی در استان فارس از مردم درخواست کرد: هر چه سریعتر نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود و تزریق دز سوم واکسن، ۳ ماه پس از نوبت دوم اقدام نمایند .

دکتر وکیل با بیان اینکه واکسیناسیون عمومی و رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین راه مقابله با همه گیری کووید ۱۹ می باشد، گفت: افراد واکسینه شده می بایست پروتکل های بهداشتی اعم از رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شست و شوی دست ها، بازبودن پنجره ها و تهویه مناسب هوا را رعایت نمایند.

سرپرست دانشگاه ضمن قدردانی از تلاش های مدافعان سلامت و همراهی و مشارکت مردم در مقابله با کرونا به وضعیت کرونا در شهرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۵ هزار و ۷۶۲ مبتلا به کرونا در شهرستان فسا شناسایی شده است که از این تعداد ۲۵ هزار و ۱۷۶ نفر بهبودی قطعی یافته و متاسفانه ۴۳۹ نفر از همشهریان قربانی کرونا شدند و ۱۴۴ نفر در قرنطینه و تحت درمان هستند.