عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

وبینار آموزشی مدیریت پرستاری برگزار شد



وبینار آموزشی مدیریت پرستاری به منظور ارتقای مهارت‌های علمی و عملی مدیران پرستاری بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نقل از معاونت درمان، این کارگاه آموزشی دو روزه با حضور مدیران پرستاری، سوپروایزرها و سرپرستاران بیمارستان های دانشگاهی و غیردانشگاهی تحت پوشش دانشگاه توسط مدیریت پرستاری معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.

هدف از برگزاری دوره مذکور آموزش مفاهیم مدیریتی به منظور ارتقای مهارت های علمی و عملی مدیران پرستاری بیمارستانهای تابعه دانشگاه بود تا با توانمندی گام های موثری در راستای رفع چالش‌های موجود و افزایش رضایتمندی کارکنان و بیماران بردارند.

براساس گزارش مذکور شرکت کنندگان در این وبینار با مباحثی نظیر علم مدیریت و سیر تاریخی آن، سطوح، اصول، وظایف و مهارت های مدیریت آشنا شدند.

از دیگر مطالبی که در این وبینار ارایه شد می توان به  قوانین و مقررات حرفه ای و کاربرد آن در خدمات، نقش مدیریتی/عملیاتی مدیریت پرستاری در بهبود کیفیت خدمات و ایمنی بیمار، ارزشیابی عملکرد خدمات پرستاری، مدیریت تغییر، فرسودگی شغلیو اخلاق در مدیریت اشاره کرد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع