عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

سومین نشست بصیرت و میثاق امت با ولایت در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود

در این نشست که ریاست بیمارستان ، مدیران ، و جمعی از همکاران بیمارستانها و معاونتهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و اعضای بسیج جامعه پزشکی شهرستان حضور داشتند دکتر مهدی قزوینی ، پژوهشگر و تحلیل گر مسائل سیاسی به تبیین مسایل روز پرداخت .

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مسیر حرکت دنیا را دچار تحول و دگرگونی کرده است گفت: از ابتدای تاریخ، تشکیل امت واحد ، تشکیل دولت الهی و تشکیل تمدن اسلامی سه هدف انبیای الهی بوده است که در زمان پیامبر اکرم (ص) محقق شد .

دکتر قزوینی که در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) سخن می گفت افزود: فاطمه زهرا به عنوان اولین هدایتگر سیاسی ، در مسیر بصیرت دهی به جامعه ، جان خودش را فدای ولایت کرد .

این پژوهشگرتاریخ سیاسی انقلاب خاطر نشان کرد: ما ۸ سال در مقابل طمع شرق و غرب در مقابل دنیا ایستادیم و این مهم با وحدت و یکپارچگی ملت و در سایه ولایت محقق شد

دکتر قزوینی تصریح کرد : راهبرد موازنه منطقه ای آمریکا با هزینه های سرسام آوری که کم و بیش از آن مطلعیم در مقابل راهبرد و تفکر حاج قاسم سلیمانی ، منجر به شکست شد چون حاج قاسم از جنس مردم بود و از دل تفکر اهل بیت بیرون آمده بود.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل شدن شهید سلیمانی به الگو و قهرمان جوانان دنیای اسلام و منطقه تاکید کرد : امروزسردار دلها در منطقه ما نماد امید، اعتماد به نفس، رشادت، و رمز استقامت و پیروزی است .