عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

همایش پیاده روی در دانشگاه به مناسبت هفته سلامت برگزار شد

به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده روی در دانشگاه با حضور دکتر ناصری پور صبح امروز سه شنبه مورخ ۴ اردیبهشت ماه توسط مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه در جوار مزار شهدای گمنام برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ در این همایش دکتر ناصری پور رییس دانشگاه، معاونین، اعضای هیئت علمی و جمعی از پرسنل دانشگاه حضور داشتند .
دکتر ناصری پور در حاشیه همایش پیاده روی خانواده دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن تبریک هفته سلامت به خبرنگار روابط عمومی عنوان داشت: یکی از مشکلاتی که در جامعه داریم، کاهش تحرک بدنی است که عامل خطر و بروز بیماری هایی نظیر دیابت، فشار خون، بیماری قلبی عروقی و ...است.
رییس دانشگاه اظهار کرد: انجام پیاده روی و ورزش های همگانی می تواند در کاهش بار بیماری ها موثر باشد که البته در کنار ان، باید الگوی زندگی سالم هم رعایت شود که این مساله بسیاری از مشکلات سیستم درمانی را کاهش می دهد.
ایشان ضمن توصیه به انجام ورزشهای همگانی بیان کرد: انجام فعالیت های ورزشی برای همه در همه جا و در همه وقت لازم است و سبب روحیه با نشاط در افراد می گردد.
دکتر ناصری پور در خصوص تدابیر لحاظ شده برای توسعه ورزش همگانی در دانشگاه تصریح کرد: ما سعی می کنیم به مناسبت هفته سلامت و سایر رویدادهای سال ، برنامه ورزش همگانی ، پیاده روی و دوچرخه سواری را در دانشگاه برگزار نماییم.
وی با اشاره به سرانه کم ورزش در دانشگاه خاطر نشان کرد: ما تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا با اقدامات موثر در این راستا در جهت حفظ سلامت پرسنل خدوم دانشگاه گام موثری برداریم.
دکتر ناصری پور از احداث مجموعه ورزشی و استخر دانشگاه تا پایان نیمه اول سال جاری خبر داد.
گفتنی است  درپایان همایش پیاده روی ، مراسم قرعه کشی برگزار شد و به برندگان جایزه های نقدی و غیر نقدی تقدیم شد.
خبر : رهنورد
عکس : رحمانی- نظری