عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

برگزاری رویداد شتاپ(استارت آپی) بیسکویت های رژیمی و سلامت در دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی به نقل از مرکز آموزش علمی کاربردی مینو، رویداد شتاپ (استارت آپی) بیسکویت های رژیمی و سلامت، چهاردهم دی ماه با حضور و سخنرانی دکتر محمدحسین موسی زاده مدیرکل دفتر نوآوری، فناوری و تجاری سازی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر مرتضی واحد پور رییس واحد استانی زنجان و دکتر پلنگی مدیر اداری و منابع انسانی شرکت صنعتی مینو خرم دره برگزار گردید. در این رویداد از ۲۳ ایده ارسالی به دبیرخانه ۶ ایده در داوری اول انتخاب شدند و پس از یک روز مطالعه و بررسی توسط منتورها، ایده های اصلاح شده با قابلیت تجاری سازی ارائه و داوری نهایی صورت پذیرفت.

در ابتدای این رویداد دکتر کلانتری سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت صنعتی مینو طی سخنانی به تشریح مراحل شکل گیری این رویداد پرداختند. در ادامه صاحبان ۶ ایده آقایان صادق چراغی، هادی داوری، غلامرضا میرزایی، محمد بیات، امین نوری و فرشید اسکندری ایده های نهایی خود را در قالب پاورپوینت ارائه نمودند. در این رقابت علمی ضمن معرفی ایده های برتر توسط داوران از عوامل اجرایی و علمی این رویداد نیز تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

در پایان این رویداد ایده های برتر با نظر هیئت داوران به شرح ذیل انتخاب گردیدند؛

۱. نفر اول دکتر فرشید اسکندری با ایده استفاده از صفحات کامپوزیت به عنوان عایق حرارتی در خط تولید بیسکویت

۲. نفر دوم امین نوری با ایده بیسکویت های رژیمی و لاغری غنی شده با امگا سه و دانه چیا

۳. نفر سوم صادق چراغی با ایده جایگزین کردن عصاره ریشه شیرین بیان به جای ماده سوکرالوز در بیسکویت های رژیمی و هادی داوری با ایده استفاده از لیبل های پشت چسب دار در بسته بندی بیسکویت