عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، طی حکم صادره از طرف حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور، حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیری فرد به عنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب شد. متن حکم به شرح زیر است؛

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای عباس نصیری فرد

توسعه علمی و فرهنگی کشور در برداشتن گام های بلند نیازمند حضور، تلاش و پیگیری بی وقفه عالمان و اندیشمندان جامعه، بخصوص استادان جوان متعهد، خستگی ناپذیر و بلندنظر در صحنه های مختلف علم و فرهنگ می باشد. لذا نظر به مدارج علمی و خصائص اخلاقی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب می شوید.

امید است ضمن هماهنگی و برقراری ارتباط نزدیک و صمیمانه معنوی و فکری با مدیریت، اساتید، دانشجویان، تشکل­های اسلامی و نهادهای فرهنگی دانشگاه و همفکری با نیروهای مومن و متعهد در انجام وظایف محوله و تبیین نظری اندیشه دینی و رشد فضائل اخلاقی و اعتلاء بینش سیاسی دانشگاه بیش از پیش موفق باشید.

فرصت را مغتنم دانسته از زحمات بی دریغ و خالصانه حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید عباس موسوی در طول تصدی مسئولیت شان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون ایشان را خواستارم.

مصطفی رستمی