عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

جلسه ساماندهی رشته محل های استان گلستان در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ در آموزشکده فنی ­وحرفه­ ای دختران گرگان برگزار شد.

جلسه ساماندهی رشته­ محل­های دانشکدهآموزشکده­ های فنی­ وحرفه­ ای استان گلستان با حضور روسا و معاونان آموزشی، دکتر حسینی مقدم مدیر کل دفتر آمایش و گسترش آموزش های فنی و حرفه ای دانشگاه فنی و حرفه ای و آقای موسوی رییس اداره فنی­ وحرفه­ ای و کاردانش ، معاونت متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مورخ ۱۴۰۰۱۰۱۴ در آموزشکده فنی ­وحرفه­ ای دختران گرگان برگزار شد.

جلسه ساماندهی رشته­ محل­های دانشکده/آموزشکده­ های فنی­ وحرفه­ ای استان گلستان با حضور روسا و معاونان آموزشی، دکتر حسینی مقدم مدیر کل دفتر آمایش و گسترش آموزش های فنی و حرفه ای دانشگاه فنی و حرفه ای  و آقای موسوی رییس اداره فنی­ وحرفه­ ای و کاردانش ، معاونت متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در آموزشکده فنی ­وحرفه­ ای دختران گرگان برگزار شد.

در این جلسه آقای دکتر حسینی مقدم که از طریق برخط در جلسه حضور داشت ضمن تاکید بر نگاه ملی و استانی در موضوع آمایش و ساماندهی رشته­ محل­ها، با ارائه گزارشی از وضعیت پذیرش دانشجو طی دو سال اخیر خواستار همکاری آموزشکده­ ها در توزیع مناسب رشته ها برای ارتقای کیفیت آموزش­ها شد.

سپس هر یک از حاضران در جلسه در خصوص درخواست رشته­ های جدید برای آموزشکده های تابعه در سال تحصیلی آینده، دلایل خود را مطرح نموده و مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

خانم دکتر کشیری رییس دانشگاه فنی­ وحرفه­ ای استان گلستان نیز طی سخنانی با تاکید بر ارتقای کیفیت آموزشی اعلام داشت برای آمایش و ساماندهی و تعیین ظرفیت رشته­ ها جلسات مختلفی تاکنون برگزار شده است که امیدواریم با همکاری همه همکاران شاهد رشد و تعالی آموزش­های فنی­ وحرفه­ ای در استان باشیم.