عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرست بیمارستان برازجان: بازنگری فرآیندهای درمانی باعث ارتقاء کیفیت و مطلوبیت خدمات ارائه‌شده می‌شود

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان، شهرام جلال پور در جلسه مشترک مدیران اجرایی و پرستاری بیمارستان با اعضای نظام پرستاری شهرستان دشتستان اظهار داشت: نیاز واحد آموزش بیمارستان به تشکیل تیم‌های تخصصی آموزشی در بیمارستان معرض بوده و حتی باید از تجربیات آموزشی بیمارستان‌های موفق در امر آموزش استفاده نمائیم.


جلال پور با اشاره به طرح توسعه اورژانس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان بیان داشت: سر و سامان دادن به بخش اورژانس بیمارستان دغدغه اصلیم در ابتدای شروع خدمت در بیمارستان شهید گنجی برازجان بوده و هم‌اکنون نیز هست، لذا بیشترین توان کاری خود را در جهت بهبود وضعیت فیزیکی و ساختمانی و به‌خصوص نیروی انسانی متخصص بخش اورژانس به کار گرفته‌ام.


وی ضمن اشاره به اقدامات انجام‌شده در بخش اورژانس بیمارستان شهید صادق گنجی اظهار کرد: البته پیشرفت‌های قابل قبولی هم در بحث سخت‌افزاری (بهینه‌سازی فضای فیزیکی) و هم در بحث نرم‌افزاری (نیروی انسانی متخصص همچون پزشک و پرستار) حاصل‌شده است ولی کماکان نیاز به ارتقا در سطوح مختلف داریم و بایستی این مسئله را در اولویت کاری خود همواره مدنظر داشته باشیم .


وی از همراهی نظام پرستاری دشتستان در دوران کرونا تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: بی‌شک بدون حمایت پشتیبانی و هماهنگی اعضای نظام پرستاری دشتستان موفقیت‌های قابل قبولی نصیب ما نخواهد شد، چرا که هدف بیمارستان و نظام پرستاری یکی است که همانا ارائه خدمات درمانی باکیفیت و مطلوب به بیماران و مراجعین محترم است.


سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: آموزش‌های عملی مداوم در بخش‌های بیمارستان برازجان جایگزین آموزش‌های متداول فعلی می‌شود.


وی بیان کرد: محور حرکت ما در بحث آموزش باید جایگزین کردن آموزش‌های عملی مداوم و مستمر در بخش‌ها به‌جای برگزاری آموزش‌های کلاسیک و متداولی در سالن‌های کنفرانس باشد.


جلال پور با تاکید بر نیاز آموزش مداوم برای همه پرسنل شاغل در بیمارستان تصریح کرد: امروزه ما در حوزه‌های پزشکی و پرستاری جهت بهبود عملکردهای علمی، نیاز به آموزش و به‌خصوص تغییر رویه آموزشی داریم.


ناصر محمدی سرپرست رئیس نظام پرستاری شهرستان دشتستان نیز به تشریح پاره‌ای از مشکلات پرستاران عضو نظام پرستاری دشتستان پرداخت و پیشنهادهایی هم از طرف وی و سایر اعضای هیئت‌مدیره نظام پرستاری دشتستان، به جهت حل مسائل موجود مطرح شد .


انتهای پیام/ ب.ا- ۴۰۸۰