عیادت از بیماران بستری در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مینودشت در هفته سلامت
در دومین روز از هفته سلامت فرماندار ، مدیر شبکه بهداشت ودرمان ، ریاست سازمان تبلیغات اسلامی ، ریاست اداره اطلاعات، ریاست اداره ورزش وجوانان ، شهردار ، ریاست شورای شهر ، ریاست هلال احمر وتنی چند از مسولین از بیماران بستری شده در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) عیادت نمودند.
در این مراسم فرماندار و سایر مسولین با حضور خود ضمن ابراز همدردی با انان موجب تسکین الام بیماران شدند و برای همه مریضها ارزوی صحت وسلامتی نمودند.
در این مراسم فرماندار و سایر مسولین با حضور خود ضمن ابراز همدردی با انان موجب تسکین الام بیماران شدند و برای همه مریضها ارزوی صحت وسلامتی نمودند.