عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

در گفتگو با مسئول ستاد راهبری تخصصی بسیج دانشجویی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای

رویکرد جدید بسیج دانشجویی

مسوول ستاد راهبری تخصصی بسیج دانشجویی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای طی مصاحبه‌ای رویکرد جدید بسیج دانشجویی دانشگاه را تشریح کرد .

به گزارش اداره کل روابط عمومی، نصیر منصورزاده مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای با اشاره به عنوان "ستاد راهبری تخصصی" گفت: راهبری، جهت‌دهی و هدایت تخصصی پایگاه‌ها و حوزه‌های تخصصی بسیج دانشجویی آموزشکده‌ها و دانشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای سراسر کشور، اصلی‌ترین رسالت بزرگترین تشکل دانشجویی در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای است .

منصورزاده خاطر نشان کرد: امروز بسیج دانشجویی باید به تناسب مشکلات و مسائل کشور نقش آفرینی کند و حل معضلات فعلی کشور نیازمند روحیه بسیجیان هشت سال دفاع مقدس و رویکرد مدیریت جهادی می باشد .

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای ذیل رسالت کلی شجره طیبه بسیج یعنی نقش آفرینی برای حل مشکلات انقلاب اسلامی، امروز باید جایگاه خود را در تحقق مفاد بیانیه گام دوم پیدا کند و تمام تلاش خود را در راستای رسیدن به آرمان تمدن اسلامی با پرچمداری ولایت مطلقه فقیه به کارگیرد .

مسئول بسیج دانشجویی در ادامه تصریح کرد: تسهیل‌گری و تسریع‌گری در امورات تشکل‌های بسیج دانشجویی دانشکده‌ها و آموزشکده‌ها از دیگر وظایف ما است که امیدواریم با انگیزه و روحیه جهادی بسیجیان دانشگاه در سراسر کشور، بتوانیم این مهم را دنبال کنیم .

وی در پایان با اشاره به رویکرد مهم "خدمت دانشجو" گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، حافظ منافع انقلاب در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای خواهد بود، در مسائل مختلف دانشگاه صدای دانشجویان خواهد بود و در خدمت به خانواده بزرگ دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای با تمام توان تلاش خواهد کرد .