عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

فرماندار عسلویه؛ مدافعان سلامت جانشان را سپر بلای مردم کرده‌اند

سید علی هاشمی در جلسه ستاد کرونا شهرستان عسلویه اظهار داشت: باید به احترام مدافعان و شهدای سلامت با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تزریق واکسن در مقابله با کووید ۱۹ همت نماییم.
هاشمی با بیان اینکه بر اساس گزارش‌های دریافتی، وجود سویه جدید ویروس کرونا موسوم به امیکرون در سطح کشور وجود دارد، تاکید کرد: سویه جدید این ویروس به‌سرعت شیوع می‌یابد و لازم است تدابیر لازم برای جلوگیری از شیوع این ویروس در سطح شهرستان به‌ویژه در ترددهای مرزی، توسط دستگاه‌های ذیربط اتخاذ شود.
وی در ادامه با تاکید بر تشویق و ترغیب افراد بر تسریع در انجام واکسیناسیون و تزریق دوز سوم، خاطرنشان کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد آغاز موج ششم ویروس کرونا خواهیم بود.
فرماندار عسلویه تصریح کرد: کارمندان دولت باید در امر واکسیناسیون و تزریق دوز سوم پیشگام باشند و مدیران نظارت لازم بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دستگاه مربوطه داشته باشند.
رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان عسلویه همچنین با تاکید بر نظارت به نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس، افزود: با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان تدابیر پیشگیرانه و نظارت دقیق بر مسائل بهداشتی مدارس ضروری است.

انتهای پیام/ م.ک۳۰۹۰