عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد؛ جذب بیش از ۵۰ متخصص در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر جعفر زارعی زاده گفت: توزیع نیروی متخصص از وزارت بهداشت برای توسعه خدمات تخصصی و توزیع عادلانه خدمات پزشکی در کشور صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: این پزشکان در ۱۸ رشته تخصصی آسیب‌شناسی، ارتوپدی، پوست، داخلی، عفونی، قلب، نورولوژی، بیهوشی، جراحی عمومی، جراحی اعصاب، اورولوژی، رادیولوژی، روان‌پزشکی، چشم‌پزشکی، زنان، طب اورژانس، کودکان و گوش حلق بینی کار خود را آغاز می‌کنند.
دکتر زارعی زاده افزود: این متخصصان برحسب نیاز بیمارستان‌ها در سطح استان توزیع شدند و در این دوره در برخی از رشته‌ها از جمله بیهوشی، طب اورژانس و جراحی عمومی در سطح کشوری با کمبود مواجه هستیم که به‌تبع آن استان ما نیز با این کمبود مواجه شده است که امیدواریم با اتخاذ تدابیر لازم بتوانیم مشکلات موجود را به حداقل برسانیم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: علاوه بر نیروهای تخصیصی، رایزنی لازم جهت جذب متخصصین خارج از سهمیه نیز در حال انجام است که تاکنون توانستیم در برخی رشته‌های مورد نیاز نیروی مربوطه را جذب نماییم، همچنین از ظرفیت نیروهای متخصص به‌صورت طرح یک‌ماهه نیز بهره‌مند خواهیم شد.

انتهای پیام/ ش.م ۲۰۶۰