عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

مردم روستای حیدرآباد شهرستان فسا از خدمات جهادی سلامت بهره مند شدند

به همت کانون دانشجویی فعالیت‌های جهادی شهید خضری دانشگاه علوم پزشکی فسا، اردوی جهادی یک روزه با هدف خدمات رسانی سلامت به مردم روستای حیدرآباد منطقه میانجنگل برگزار گردید.

به گزارش وب دا فسا؛ دبیر کانون فعالیت های جهادی شهید خضری دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: در این اردوی جهادی که با همکاری معاونت های فرهنگی و دانشجویی و بهداشت دانشگاه و بهورز روستای علی آباد جنگل برگزار گردید، خدمات مختلفی ارایه شد.

میلاد نجابت افزود: انجام تست‌های غربالگری از قبیل اندازه گیری فشارخون، قند خون و شاخص توده بدنی به همراه آموزش و مشاوره های لازم، مشاوره های مامایی به زنان و مادران باردار، توزیع بروشور و پمفلت های آموزشی مختلف در بین مردم، برگزاری مسابقات ورزشی، ارائه آموزش های مختلف به کودکان شامل آموزش مسواک زدن و آموزش های بهداشتی، واکسیناسیون افراد واجد شرایط، وارنیش فلوراید دندانهای کودکان به همراه بینایی سنجی و اندازه گیری قد و وزن آن ها از جمله خدمات ارایه شده جهادی می باشد.

وی با اشاره به ارائه خدمات به ۱۰۰ نفر از اهالی این روستااضافه کرد: در این اردوی جهادی یزدان پناه بهورز و دانشجویان فعال : امیررضا جوادی، جهانگیر کاظمی، وحید علیزاده، میلاد نجابت، مریم گل رازقی، یاسمین معدلی، صدف ابراهیمی، زهرا مقدم، فاطمه سهرابی و و محمدمهدی بردبار سرپرست اردو به ارایه خدمات پرداختند .