عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

به مناسبت روز پرستار صورت گرفت؛ فرماندار از پرستاران بیمارستان قلب بوشهر تجلیل کرد

صالح رحیمی در بازدید از مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر گفت: اجر زحمات کادر پرستاری در نزد خداوند متعال محفوظ است و سختی‌های زیادی در این دوران کرونا متحمل شدید که با استقامت شما این روزها هم به پایان می‌رسد.
وی خطاب به پرستاران بیمارستان قلب بوشهر افزود: یقین دارم با ایثار، رشادت و استقامت شما، سختی‌ها و مصیبت‌های دوران کرونا هم به پایان می‌رسد.
فرماندار بوشهر خاطرنشان کرد: در عرصه سلامت و بهداشت تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا بهترین شرایط درمانی در سطح استان ایجاد شود و هم استانی‌های عزیز برای درمان نیاز به مهاجرت به شهرهای دیگر نداشته باشند.
رئیس بیمارستان قلب بوشهر نیز گفت: زحمات کادر درمان به‌ویژه پرستاران، قابل جبران نخواهد بود و طی شیوع ویروس کرونا روزهای سخت و طاقت‌فرسایی را برای خدمت به بیماران سپری کردند که تحمل آن جز در سایه عشق و مسئولیت‌پذیری در مقابل هم‌وطنان خود امکان‌پذیر نبود.
دکتر اصغر بحرانی با تقدیر از حضور فرماندار در بیمارستان قلب بوشهر گفت: مرکز آموزشی و درمانی قلب، تنها بیمارستان تک تخصصی استان بوشهر است که برای ارائه خدمات مطلوب نیازمند نوسازی و بهسازی زیرساخت‌های خود است و امیدواریم مسئولان تخصیص مورد نیاز برای این مرکز را در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/ م.م ۴۰۹۰