عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر؛ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای در امان ماندن کرونا ضروری است/ ۹۰ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان بوشهر واکسن کرونا دریافت کردند/ گزارش تصویری

دکتر سعید کشمیری در نشست مدیریت بیماری کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: ۹۰ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال استان بوشهر واکسن کرونا دریافت کردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: به‌منظور گسترش چتر واکسیناسیون در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد افزایش میزان واکسیناسیون در استان هستیم.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۹۰ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان بوشهر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند ادامه داد: ۷۴ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال در استان هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.
دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با اشاره به تزریق نوبت سوم واکسن کرونا در استان، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا بهمن‌ماه افرادی که دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند به ۹۰ درصد برسد.
وی با بیان اینکه میزان ابتلا به کرونا در این استان به کمتر از ۱۰ درصد رسیده است گفت: میزان ابتلا در استان بوشهر به کمتر از ۱۰ درصد و بستری بخش کرونایی بیمارستان‌ها اکنون به پایین‌ترین تعداد در چند ماه اخیر رسیده است.
دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر میزان ابتلا به کرونا را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: اکنون هر ۱۰ شهرستان استان بوشهر در شرایط آبی کرونایی یا کم‌خطر قرار دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، از کاهش ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان‌های استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: اکنون کل موارد بستری در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر کاهشی شده است.
دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه بهداشتی برای مصون ماندن از ابتلا به بیماری کرونا خاطرنشان کرد: تزریق نوبت سوم واکسن کرونا در استان بوشهر آغاز شده است.

انتهای پیام/ م.غ ۱۰۲۳