عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

توسط انجمن دیده‌بان زیست‌بوم برازجان انجام گرفت؛ کاشت ۲۲ نهال به نام پرستاران و شهدای سلامت شهرستان دشتستان

مسئول انجمن دیده‌بان زیست‌بوم برازجان در گفت‌وگویی با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: انجمن دیده‌بان زیست‌بوم برازجان که به مدت سه سال است که طرح درخت یاری را در دستور کار خود دارد این بار به پاسداشت روز پرستار در عرصه‌های منابع طبیعی روستای سمل شمالی با حضور رئیس و مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و رئیس نظام پرستاری شهرستان دشتستان و شماری از پرستارانی که در مقابله با بیماری کرونا جانانه کوشیدند و همچنین به یاد و نام شهدای مدافع سلامت شهرستان، ۲۲ نهال از گونه‌های بومی سازگار با اقلیم منطقه را کاشتند.
داریوش محبی افزود: هر نهال به نام یکی از پرستاران و مجموعه شبکه بهداشت و درمان و شهدای مدافع سلامت نام‌گذاری و پلاک شدند تا هرچند اندک و ناچیز اما به سهم خود قدردان کوشش‌های دوساله این عزیزان نستوه در مبارزه با ویروس جانگیر و جهانگیر کرونا، باشند.
محبی تصریح کرد: در این برنامه همچون سایر برنامه‌های انجمن دیده‌بان زیست‌بوم برازجان که جمعی از اعضای انجمن به‌صورت خانوادگی حضور داشتند، دوچرخه‌سواران باشگاه خلیج پارس که در فعالیت‌های محیط زیستی پیشتاز هستند، از برازجان تا سمل را رکاب زدند تا با حضور سبز خود در این برنامه، به پرستاران زحمتکش و مخلص خدا قوت و دست‌مریزاد و بر همت والا و عشق به خدمتشان آفرین باد گویند.
وی بیان کرد: پرستاران و دوچرخه‌سواران با حضور سبزشان در این برنامه، یک روز بسیار زیبا و مانا را آفریدند که در تقویم انجمن دیده‌بان زیست‌بوم برازجان ثبت گردید.
در این برنامه، ۲۲ نهال بانام پرستاران بیمارستان شهید گنجی برازجان و مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و شهدای مدافع سلامت کاشته شد.
در حاشیه برنامه درخت کاری، از طرف یکی از محیط‌بانان منطقه راهدار کیکی به مناسبت روز پرستار تهیه و از زحمات رئیس شبکه بهداشت و درمان و جامعه پزشکی و پرستاری قدردانی شد و لوح یادبودی از طرف شبکه بهداشت و درمان دشتستان به انجمن دیده‌بان زیست‌بوم برازجان اهدا گردید.
انتهای پیام/س.غ ۳۰۳۰