عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

استاندار بوشهر؛ پرداخت مطالبات پرستاران و پاداش پایان خدمت آنها در اولویت است

محمدی‌زاده ضمن تبریک خجسته میلاد بانو حضرت زینب(س) و روز پرستار خاطر نشان کرد: تلاش می‌شود پاداش پایان خدمت پرستاران با فروش اموال و املاک دولتی تامین و پرداخت شود.
وی افزود: خدمات ارزنده کادر درمانی و پرستاری در رسیدگی به بیماران و آسیب‌دیدگان قابل تحسین است.
استاندار بوشهر بیان کرد: فعالیت کادر درمانی و پرستاری با هیچ چیز مادی قابل قیاس نیست چونکه خالصانه در این عرصه فعالیت کردند و تعدادی از آن‌ها به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.
محمدی زاده کادر درمانی و پرستاری را خط مقدم مقابله با کرونا دانست و افزود: پرستاران در شرایط کرونایی مانند رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بسیار خوش درخشیدند که توجه ویژه به آنان در اولویت است.
وی با بیان اینکه رزمندگان تنها با نیت خدمت به جبهه‌ها اعزام شدند و هیچ چشم داشتی به دنیا نداشتند خاطر نشان کرد: مدافعان سلامت هم با این نیت در عرصه مقابله با کرونا و خدمات‌رسانی فعالیت کردند که تلاش آنان در همه ابعاد درخور تحسین است.
آیین تجلیل از  پرستاران نمونه کشوری و استانی با حضور استاندار بوشهر، معاون عمرانی استانداری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیر دفتر پرستاری، رئیس دانشکده پرستاری در روز میلاد حضرت زینب(س) و بزرگداشت مقام پرستار در سالن ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی بصورت ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور برگزار شد.
انتهای پیام/