عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

از پژوهشگران برتر استانی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل در سال ۱۴۰۰ تقدیر به عمل آمد

همزمان با هفته پژوهش و با حضور استاندار اردبیل پژوهشگران و فناوران برگزیده استان اردبیل تجلیل شدند .

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل این مراسم با حضور استاندار اردبیل، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل، روسای دانشگاه‌ها، رئیس پارک علم و فناوری استان، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و پژوهشگران و محققان روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۰ در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

دکتر عاملی در بیستمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل لازمه حرکت، توسعه و پیشرفت را توجه به حوزه پژوهشی و فناوری اعلام و اظهار کرد: تولید باید بر مبنای دانش بنیان انجام شود و ما از مجموعه‌های دانش بنیان حمایت می‌کنیم .

استاندار اردبیل با بیان اینکه باید مراکز رشد در حوزه‌های علوم انسانی در استان راه‌اندازی شود، تصریح کرد: جامعه نیاز به فناوری‌های نوین در حوزه‌های مختلف دارد و در شرایط سخت موجود کار و اقدامات مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان ستودنی است .

دکتر حامد عاملی افزود: در حوزه شاخص‌های اقتصادی استان اردبیل وضعیت مناسبی ندارد و باید در این زمینه تلاش بیشتری انجام دهیم و با استفاده از ظرفیت‌های ارزشمندی که در استان وجود دارد می‌توان جهش تولید ایجاد کرد.

در پایان از پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل تجلیل شد که در بین پژوهشگران مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، دو نفر پژوهشگر برتر از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل متشکل از آقایان دکتر صفرعلی صفوی و دکتر جبرائیل تقی نژاد و  از میان مراکز رشد استان آقای دکتر کرامت اخوان به عنوان فناور برتر با اهدا لوح تجلیل شدند.